Thursday 16 January 2014

THE PROMISED LAND :-JOHOR BAKAL BERMANDI DARAH!!!PENGHINA ISLAM SEMAKIN MENGGILA

INIKAH YANG ORANG  CINA  INGINKAN ???



Bismillah-hir-rahman-nir-rahim.

Belumpun sampai 4 jam post saya yang terdahulu menyusul mengenai 'robohnya empangan' hati Melayu terhadap perlakuan kaum Cina yang menghina Islam, kegemparan berlaku lagi di Johor dimana seorang 'wanita terpileh disisi Allah SWT' yang telah menerima hidayah Allah SWT dan beriman dengan Al Quran serta bersujud merendahkan diri dihadapan Allah SWT, dimalukan olih kaum Cina dengan memaksa beliau membuka tudungnya(aurat) dengan paksaan dan diugut bunuh sekiranya perintahnya diingkari.Kejadian ini berlaku disebuah SRJK(C) di Johor.

Terserlah kebenaran bahawa kaum Cina dinegara ini amat membenci orang Islam. Sifat angkuh dan tidak menghormati agama Islam yang selama ini memberikan kebebasan untuk mereka beribadah serta mencari rezeki dibumi Melayu Islam ini, dilihat sebagai satu penghinaan terhadap Islam.

Tiada kemaafan perlu dipinta daripada kaum yang sememangnya bertaraf 'binatang' ini dan wajib bagi umat Islam memberikan satu pengajaran keras kepada mereka agar mereka tidak lagi mengulangi lagi perbuatan tersebut atau setidak-tidaknya mereka akan berkira-kira untuk berhijrah kenegara lain.

Pengajaran  pahit perlu diberikan kepada bangsa ini. Sebelum kaum ini menjadi duri dalam daging selamanya kepada Melayu dan Islam serta Kedudukan Raja Raja Melayu maka ' darah mereka halal' disemai dibumi . Kalau dizaman bintang tiga mereka membunuh Melayu tanpa 'ehsan' kenapa pula kita perlu ehsan kepada mereka, kerana 'menghina Islam

Perlu kita tahu bahawa bangsa Cina ini tidak kita jemput untuk berlindung dilangit tanah Melayu ini tetapi mereka datang kerana ingin merubah kehidupan yang dilalui di Negara asal mereka, Tetapi perangai manusia yang sememangnya berketurunan 'pembelot' kepada negara China ini, tidak akan berubah selamanya. Dibumi mana mereka merempat disitu jugalah mereka akan 'mencalitkan taik', begitulah sikap diri bangsa pembelot ini.

Olih itu kepada orang Melayu yang mentaati junjungan, Nabi Muhammad s.a.w serta agama ajarannya, umatnya wajib mentaati perintah Al Quran dan Sunnah Rasul, maka, kepada penghina Islam, wajib bagi kita 'memerangi' mereka sampai mereka 'beralah' atau 'mengundurkan diri', waima terpaksa mengorbankan nyawa demi maruah Islam.

Perlukah Melayu bersabar dan berpeluk tubuh lagi  diatas segala penghinaan terhadap Islam ini?

                                            Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

No comments:

Post a Comment