Friday 30 May 2014

THE PROMISED LAND : AMANAT TERAKHIR HJ HADI SEBELUM.MASUK..

JANGAN TURUN MENGUNDI DIANA !!!
AMANAT HJ HADI DAN HARUN DIN

Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

Berkemungkinan 'ternampak cahaya' atau 'sebaliknya' Hj Hadi membuat pesanan terakhir yang disampaikan kepada Tuan Guru Dr Haron Din untuk menyebarluaskan 'amanahnya' agar seluruh anggota PAS yang bermestautin dan menjadi pengundi di Teluk Intan  tidak 'turun mengundi'.

Atas alasan apa 'amanah' ini disampaikan hanya Hj Hadi dan Tuan Guru Dr Haron Din saja yang tahu namun arahan yang diberikan pada  saat-saat  akhir ini amat 'mengemparkan'.

Adakah Hj Hadi diilhamkan sesuatu oluh Allah SWT agar PAS tidak terjerumus kelembah kehinaan? Atau PAS sudah 'jelak' dengan DAP dan PKR yang akhir-akhir ini dilihat amat 'menekan' PAS? Atau PAS ingin kembali kepangkal jalan? Atau sifat Dyana yang tidak 'mesra alam' terhadap PAS dan juga Hj Hadi??

Walau apapun amanatnya 'nasi sudah menjadi bubur' hanya 'ketentuan Allah SWT' jua yang membenarkan segala sesuatu. Terlanjur perahu bolih berpatah balik tetapi terlanjur kata-kata' yang 'mengkafirkan orang lain' , jawaplah... nanti diakhirat dihadapan Allah SWT jawaplah sendiri..

Tetapi sekiranya Hj Hadi benar-benar telah menarima 'hidayah Allah', alhamdullilah..dan admin doakan agar Hj Hadi diberikan kerahmanatan kesihatan' agar dapat 'menyambung' semula silatulrahim' yang 'hilang' diantara penganut PAS  dengan umat Melayu dari UMNO.

                                          SEJAHTERA MELAYU  SEJAHTERA ISLAM

                                     


                                                        ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

1 comment: