Sunday 25 May 2014

THE PROMISED LAND : DAH KENA LUDAH, DAH KENA SUMPAH ..'UMNO CELAKA' MASIH NAK MENJILAT ??

PEMIMPIN UMNO NI MEMANGNYA TAK BERMARUAH
MEMANG WAJIB PUN  DAP  SUMPAH DAN MAKI DENGAN  KATA-KATA
 'UMNO CELAKA"

Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

Kalaiu beginilah sikapnya pemimpin UMNO yang ada sekarang, bukan saja  UMNO yang 'dicelakakan ' tetapi 'kemungkinan' Melayu yang lain pun 'terpalit' sekali dengan sikap pemimpin  UMNO yang dicelakakan olih DAP.

Tidak sedarkah pemimpin UMNO  bahawa DAP secara lantang menegaskan bahawa DAP  tidak akan memohon maaf kepada UMNO diatas 'sumpahan kata-kata  'UMNO Celaka', namun apa yang paling keji untuk disaksikan ialah 'kebaculan' pemimpin UMNO yang sememang tidak bermaruah apabila 'dengan 'rela hati' serta 'dengan tidak bermaruah'nya, menerima Lim Kit Siang di majlis mereka.

Tidak sedarkah UMNO bahawa  'macai-macai' tegar mereka diPulau Pinang  telah  diheret ke balai Polis angkara 'sumpahan' pemimpin  DAP yang telah melebalkan UMNO Celaka dan Celaka Melayu ? Tambah memalukan lagi apabila  'tindakan' sidang DUN Pulau Pinang  yang bermajoriti DAP telah  'mencela' perbuatan pengikut pengikut  UMNO dalam Dewan DUN .

Inilah sikap pemimpin atasan UMNO, bilamana orang bawahan mereka bermatian=matian berjuang dan menentang 'keceluparan DAP" ataupun seteru UMNO kerana  sifat 'rasis' pembangkang tetapi pemimpin atasan UMNO pula dengan 'senang hati' ibarat 'kerang busuk', sanggup pula  'menebalkan' muka menerima 'salam'  dari Kit Siang  yang menjadi 'penghulu' DAP dalam 'mencelakakan UMNO" dan Melayu...

Kenapa Muhyiddin Yassin takut untuk ';mencelakakan DAP', didepan muka Lim Kit Siang? Semua terlebih maklum bahawa seluruh DAP mahupun pemimpin atasannya telah 'mencelaka UMNO', kenapa pemimpin UMNO tak maki saja Lim Kit Siang ketika tu . Kalau nak lawan tunjuklah sifat pendekar bukan menerima 'salam' pengkhianat ?? Penganut UMNO tak da meruah ke atau pemimpin UMNO sememangnya tak bermaruah. Kalau tak sanggup untuk membela Melayu , lain kali jangan gunakan perkataan Melayu dalam UMNO dan  JANGAN sekali-kali mengaku bahawa UMNO itu Melayu.  Sebut saja  ahli-ahli  UMNO .

      ATAU SEMEMANGNYA MUHYIDDIN TIDAK TERKESAN DENGAN SUMPAHAN DAP
                                        UMNO CELAKA DAN MELAYU CELAKA
                              UMNO DAH DIBANGSATKAN OLIH DAP TETAPI UMNO.....????

HAI!!! DAP DAH MENCELAKAN SELURUH AHLI UMNO, MUNYIDDIN YASSIN MASIH LAGI TERSENYUM?
UNTUK MACAI-MACAI UMNO, BERHENTILAH MENYANJUNG PEMIMPIN ANDA
SESUNGGUHNYA PEMIMPIN ANDA  SEMUANYA
HIPOKRIT, TALAM MUKA DUA
YANG BODOH AKHIRNYA KAMULAH YANG MENJADI  MACAI-MACAI KAT BAWAH
TAK PASAL-PASAL DAH KENA TAHAN POLIS
PEMIMPIN ANDA, TIDUR LENA DIULIK MIMPI
ANDA TIDUR BERBANTALKAN LENGAN DALAM LOKAP


Disebabkan 'kebaculan' UMNO dan pemimpin mereka, maka, bangsa Melayu terpalit sekali dengan 'sifat' penakutnya.

Adakah ini 'rupanya' parti yang dikata mahu 'mempertahankan' maruah Melayu?

Jangan haraplah....seeloknya, carilah alternatif yang lain agar Melayu bolih berjalan megah dan tidak tunduk menghormati bangsa asing  yang tidak tahu 'menghormati' bangsa Melayu.

UMNO ni ibarat kan ayam yang  ' berkokok berderai-derai  tetapi ekor  bergelumang taik' atau 'cakap tak serupa bikin', baru bertelor sebiji, riuh satu kampung..itulah UMNO sekarang ni.

                 Nasib pemimpin atas dibela, tetapi nasib macai bawahan..lu tanggunglah sendiri!!!

                                                    ikhl;as dari : Cahaya Al Majid

4 comments:

  1. Najib Lembik, Muhyiddin Longlai.. Memang Gabungan Untuk menjatuhkan MELAYU.....

    Orang Melayu Tak Nak Belajar Sejarah..

    Hilang Kuasa Barulah Nak Menyesal...

    Kadang2... Patut jugalah MELAYU di CELAKAkan sebab MELAYU CELAKA kan Bangsanya Sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila pemimpin diam dikata bacul. nanti kalau pemimpin dah mula berkeras akan diikut org bawahan.....nak bawa ke mana kemarahan ini......13 mei kedua ker.....sanggup ker....takda cara lain ke selain melepaskan kemarahan..

      Delete
  2. Satu lagi KETUA PEMUDA UMNO MEMOHONNNNNN AMPUN.... LAGI CELAKAAAA.. ketua pemuda bacul...kalau org melayu cepat je sound...bila sekaum dgn REGINA...TELOQQQQ JADI KECUT..sape sokong islam melayu bumiputera pasti ketua pemuda teloq kecut ni MENDIDIH OTAKNYA...LANGSUNGGGGGGG DI ARAH TUTUP MULUT...hebat ketua pemuda umno sendiri menentang org melayu islam..KETUA PEMUDA MCA GERAKAN??????????

    Tapi dlm PAU....HIDUP MELAYU HIDUP MELAYU... KITA SEBAGAI MELAYU WAJIBBBBBB BELA BANGSA MELAYU..bumiputera...bla bla bla..blurrrrrr... inilah ciri ciri pemimpin celaka bertopeng WAJAH MELAYU BUMIPUTERA..cina juga di TATANGGGGGGG... tak caya...TANYA REGINA

    ReplyDelete
  3. melayu berhati inggeris skarang pon dah ramai
    merdeka!
    merdeka! tapi kau kena guna sistem pembelajaran kami
    merdeka! tapi kau kena guna pemerintahan kami
    merdeka! kau kena guna undang2 kami
    merdeka! kau semua sudah tidak dijajah tubuh badan
    merdeka! tapi kau akan dijajah dari dalam
    merdeka! syukur negara sudah 'bebas'

    ReplyDelete