Monday 20 July 2015

THE PROMISED LAND : YANG DINANTI DAH TIBA

Bismillah hir rahman nir rahim

Kerahmatan Allah swt jua dipohonkan agar semua pelawat blog in dirahmati Allah swt.Dengan kesabaran serta ketabahan hati didalam mengharungi segala cobaan mahupun dugaan yang dibentangkan olih Yang Maha Kuasa untuk dilalui olih setiap manysia samaada yang miskin mahupun yang kaya, berserah diri dan bertawakal adalah satu satunya jalan terbaik.
Hari ini merupakan hari yang ke 4kita berada dalam bulan Shawal Alhamdullilah.

Seperti yang saya paparkan sebelum ini iaitu 'ulangan 'imbasan seperti Trajedi  9.11 tetapi ''bayangan atau gambaran sungai kelang berwarna merah dan awan hitamenyelubungi langit kuala lumpur manakala jalan raya lengang hanya asap hitam menyelubungi persekitaran bandaraya Kuala Lumpur.

Nampaknya kisah Low Yatt yg baru terjadi itu mula membenarkan 'imbasan' tersebut.Permulaan untuk terjadinya seperti ulangan seperti yang digambarkan dalam imbasan itu nampaknya bakal terjadi juga dan bukan ramalan.

MELIHATKAN kehangatan bumi Malaysia kebelakangan ini bakal membenarkan imbasan itu untuk terjadi.
Dengan perangai kepala negara, perangai orang orang politik dan perangai perangI manusia yang loba dengan harta demi diri sendiri serta meluasnya penipuan serta fitnah samada dari penguasa mahupun yang memegang kuasa telah mempercepatkan untuk perkara ini untuk berlaku.

Memandangkan kebatilan telah mula diterima sebagai kebenaran maka 'roh tanah'bertuah mula tercemar maka untuk memulihkan beberapa pengorbanan perlu dilakukan. PENGORBANAN yang bakal berlaku ini amat pedih sekali untuk dihadapi.

Ini yang kau pinta.AllahSwt membenarkanya.

                         Cahaya Al Majid



1 comment:

  1. Maha Suci ALLAH, Engkaulah sebaik baik pelindung maka aku memohon perlindungan-Mu...

    ReplyDelete