Tuesday 26 January 2016

THE PROMISED LAND : BERSIH TETAPI TETAP KOTOR

Bismillahhirrahmannirrahim.

    SEORANG BERBANDING RAMAI

Alhamdullilah, hari ini Najib disucikan dengan sebersih bersihnya oleh Apandi. Semua dakwaan salah laku atau telah menerima dana Rm2.6 billion serta Rm42 juta keakaun peribadi beliau juga dihalalkan dan tidak menyalahi undang undang yang terpakai terhadap semua anggota penjawat awam.

Dengan alasan dana yang terima sebagai derma dan hanya menggunakanya tidak lebih dari USD60 juta dan bakinya telah dipulangkan semula kepada penderma tersebut (Kerabat Arab Saudi), serta tiada pengetahuan akan kewujudan RM42 juta, maka, dengan kuasa AG Apandi, semua kebenaran tentang kemasukkan wang keakaun peribadi Perdana Menteri dianggap tidak salah.

Berbekalkan kebenaran yang takut diketahui umum oleh Najib akan derma RM 2.6 BILLION  maka Muhyiddin serta Shafei Afdal yang terkejut akan kemasukkan dana sebesar itu keakuan Najib maka pemecatan adalah jalan terbaik demi kewujudan Penderma Putera Arab Saudi.

Begitu juga halnya dengan nasib Gani Petail, hanya kerana kebenaran dana derma 2.6 billion keakaun Najib dari Putera Arab Saudi, maka, pemecatan Gani adalah perlu demi intrigriti dan maruah Najib.

Tidak cukup dengan itu demi kebenaran dana derma itu ketiga tiga anggota PAC dinaikkan pangkat menjadi Timbalan Menteri demi untuk memendamkan kebenaran tentang kejujuran Najib dari diketahui umum.

Anggota SPRM serta beberapa kerat pegawai AG dan anggota Polis diganggu dan disoal siasat , semuanya dilakukan demi memendamkan kejujuran Najib dari pengetahuan umum. Begitulah telilinya perancangan Najib demi menghalalkan acuanya.

Hari ini seluruh rakyat Malaysis dan seluruh pemimpin dunia yang mengikuti skandal terbesar Najib mentertawakan negara kita.

Sudalah 1MDB terhutang berbillion ringgit , tergadai IPP , terjual pula pegangan majoriti Bandar Malaysia, dimalukan dan dikata difitnah pula oleh WSJ serta Sarawak Report, tetapi akhirnya Saman pun tak mampu dilaksanakan, itulah kemampuan Perdana Menteri Malaysia...kehidupan seharianya hanyalah untuk dicemuh, dicaci, dimaki, disumpah dan ditertawakan oleh Pemimpin Dunia.

Yang paling malang buat negara walaupun Najib disuci dan dibersihkan oleh Apandi namun impak terhadap pembersihan itu tetap tidak melonjakkan nilai matawang dan pasaran saham. KENAPA???
          NAJIB TAK DA VALUE KE??

                     Cahaya Al Majid









No comments:

Post a Comment