Sunday 16 July 2017

THE PROMISED LAND: KENYATAAN BANGANG SALEH KERUAK!!!

Bismillahirrahmanirrahim.

Kebebalan otak Menteri yang dilantik
Melalui jalan belakang.

Nak kata bangang tapi berjawatan Menteri. Inilah yang dikatakan bangang bertingkek tingkek, kata orang Ghombau" bodoh nak mampueh".

Sekarang ni, Pakatan Harapan baru terbentuk.  Tujuan penubuhan nak menyelamatkan masa depan negara ni dari "KLEPTROKASI" kerajaan Najib dan BN.

Parti Bersatu pimpinan MAHATHIR ditubuh untuk menawan kerusi UMNO dan sebahagian dari kerusi Lobai Lobai PAS yang menghalalkan " perompakan dana 1 MDB dan SRC " yang ditanggung rakyat sekarang.

STATEMENT yang Salleh Keruak war warkan adalah kerusi DAP yang ada sekarang tetapi apabila Parlimen dah dibubarkan tiada siapa yang berkuasa dan lebih besar waima BN dan UMNO sekali pun.

Tetapi Pakatan Harapan yang ditubuh diatas kesepakatan DAP, PKR, Amanah dan PPBM adalah untuk PRU 14 dan tiada kena mengena dengan kerusi yang dimenangi rakan parti pada PRU 13.

Itupun Salleh Keruak tak bolih fikir ke,,?

Inilah masalahnya apabila seseorang yang dilantik sebagai menteri melalui jalan belakang. Benda mudahpun tak boleh pikir.

Mungkin masa dah sampai buat UMNO dan BN dari terus diberi peluang untuk memerintah negara ini. Menteri yang ada semua"otak dah MONOPAUSE".

Cahaya Al Majid

No comments:

Post a Comment