Saturday 16 December 2017

THE PROMISED LAND: "IMAMS" SIAPA YANG CULAS??

Bismillahirrahmanirrahim.

KALAU TAK SAKAU BUKAN
UMNO LAH NAMANYA!!!

Najib ber"tweet' seolah olah dia tak tahu akan kewujudan projek IMAMS .

Bertindak seolah olah projek itu tidak pernah di bentangkan atau dibincangkan dalam mesyuarat Kabinetnya mahupun yang telah diluluskan olih Kabinet yang beliau sendiri ketuai.

Ayat ayat yang digunakan Najib seolah olah menunjukkan beliau seakan akan terkejut dan tidak tahu menahu langsung akan keputusan yang dibuat olih Kementerian Nazri Aziz dalam meluluskan projek IMAMS itu.

Memandangkan projek IMAMS ini melibatkan duit orang Islam yang hendak menunaikan UMRAH dan Zairah mustahil lah kalau Najib tak tahu.

Takkan nak selamatkan diri dengan menyalahkan orang lain pulak.

Yang Ketua Puteri ini pun bingai jugak. Tak kan tak buat company search. Kalau.macam.nilah standardnya Ketua Puteri UMNO yang menjawat jawatan Timbalan Menteri maka sama kah tarafnya dengan Mat Maslan.

Nampak sangat kebodohan yang bertingkek tingkek.

Dari ketua nombor satu UMNO tak berhati perut sampai lah ke Timbalan Timbalan Menteri nya, semuanya "nak menyakau" duit orang je.

Cukup cukuplah..

Cahaya Al Majid.


4 comments:

  1. Mereka merancang..
    Perancangan Allah lebih baik..

    Itulah standard situasi sebuah kerajaan yang celik biji mata, fikiran pertama "duit"..

    Dalam tempoh 6 bulan terakhir, sebelum umno dikuburkan..
    Kalutlah semua...

    Sistem IMAMS mampu dibuat sendiri oleh syarikat umrah yang lain, Apa yang dikejar adalah autoriti dan monopoli (status compulsory)..

    Kenapa agaknya tidak diumumkan perlaksanannya sebelum PAU (?)

    ReplyDelete
  2. Salam Bro. DALAM pautan blog Shabudin.ada Link JAWAPAN Nazri dlm parlimen. Sememangnya Nazri seorang yg pembohongan.dasar manusia Pemimpin UMNO yg tak boleh dipercayai langsung.

    ReplyDelete
  3. Kita ni semua bodoh kan? Apa pun tak tau. Cakap dalam Parlimen lain dan cakap selepas rancangan KAUT dibatalkan lain. Bodohlah Melayu Islam.

    ReplyDelete
  4. Salam semua. Inilah bertepatan dengan motto Bn seawal JIBAN jadi PM. Rakyat diBAHULUkan, PEREMBATAN diUtamakan. Malang sungguh malang rakyat Malaysia khasnya bangsa Melayu, tak habisx ditindas oleh bangsanya sendiri. Harapkan pagar, pagar makan padi. Bagi Melayu yang masih berpaksikan UMNO jangan menyesal kemudian hari dan dipersalahkan anak cucu di masa mendatang

    ReplyDelete