Wednesday 14 February 2018

THE PROMISED LAND: ISRAEL MULA DITATANG

Bismillahirrahmanirrahim.

PARA WALI DAN ANBIA
MENYUMPAH AKAN KEHADIRAN
YAHUDI.LAKNATULLAH DIBUMI
TANAH MELAYU!!?
PEMIMPIN.YANG BERSENGKOKOL
BAKAL.DI JENGAH MALAPETAKA

Hari ni, berlumba lumba posting mengenai kehadiran delagasi Kerajaan Zionist Israel Laknatullah , bertebaran sosial media.

Namun begitu , Kerajaan  Najib mahupun Melayu UMNO , semuanya "senyap sunyi", keadaannya.
Tidak seperti waktu Trump "mengiktiraf" Baitul Mukaddis dimana, seluruh warga Melayu UMNO dan pendedak tegar mereka, "melaung laung"  seakan akan ditimpa histeria lagaknya.

Samada UMNO atau Kerajaan Najib hanya sekadar" menghangatkan hati' atau sekadar "memainkan perasaan Melayu UMNO" hanya mereka yang tahu tujuanya.

Begini lah sifatnya Kerajaan UMNO dan Najib dengan sifat talam dua muka mereka.

Mungkin kerana takut kerana 1MDB telah menjana hutang melalui Goldsmans Sachs iaitu sebuah syarikat milik bangsa Zionist  yang mengatur "pinjaman" buat 1MDB dengan sandaran Bond yang dijamin Kerajaan Malaysia, maka, ketakutan Najib sekiranya '.pinjaman" akan di called off", maka, "berdiam diri" atau " menghalalkan kemasukkan kelompok Zionist" adalah jalan terbaik buat Najib.

Baru dua bulan je kot, Najib dan kelompok nya, "melaung laung"  akan 'kebiadapan Zionis" , tup tup..ZIONIST ..Bebas menjejakkan kakinya dibumi ini.
Semuanya kerana " hutang" yang "menggadaikan maruah bangsa".

Sepatutnya UMNO dan Melayu UMNO menyerahkan nota bantahan kepada Kerajaan.Zionist melalui Duta mereka.yang hadir, tetapi sebaliknya, mereka bertemu dan berbincang pula dengan pegawai dari Kerajaan Malaysia, seperti yang mereka dakwa.

Ha..APA Nak.jadi???

Jadi.labu labilah.. Negara Malaysia kalau berpanjangan dibawah UMNO Najib ni..

Cahaya Al Majid.

1 comment:

  1. jahanam tanah melayu ni dibuatnya oleh puak2 munafik ni.

    ReplyDelete