Tuesday 13 February 2018

THE PROMISED LAND : KERAJAAN NAJIB HANYA BERANI MENYALAK DARI JAUH JE..

Bismillahirrahmanirrahim.

LAFAS PEMIMPIN UMNO
BERTARAF SAMPAH???

Kalau duta Israel tidak mendedahkan dalam Twitternya, mampus! semua rakyat Malaysia tak tahu akan kehadiran delegasi mereka dinegara ini dalam program Penempatan Semula Manusia PBB atau PBB Habitat yang mana Kuala Lumpur atau Malaysia sebagai Tuan Rumah.

Kenapa kerajaan Najib melindungi kehadiran "kelompok Zionist" dinegara ini.?

Apa ajenda Kerajaan Najib?
Adakah kerana APKO? ataupun Kerajaan Najib yang cuba melindungi "perdagangan terselindung" yang bernilai USD1.5 billion dengan Malaysia seperti yang didakwa Timbalan Duta Israel?

Bukan main lagi Kerajaan Najib ni terpekik terlolong apabila Kerajaan Zionist ni, menyembelih umat Islam di Palestin?

Bagai nak runtuh langit Malaysia bilamana UMNO dan Ahli Ahli nya "menyinsing lengan" dan bertakbir Allah Hu Akbar tetapi bilamana Zionist terang terang berada dibumi Malaysia , langsung tiada " bantahan dibuat" terhadap kekejaman kerajaan mereka. kenapa?

Mana Pemuda UMNO mana Ahli Syurga dari PAS?
Kan PAS dah "berbaiah" dengan UMNO?

Kenapa Bisu sebisu-bisunya,. Pimpinan UMNO dan PAS ??? dalam isu " Zionist"?

Apa yang dilihat UMNO dan Kerajaan Najib ni, hanya berani dari jauh je...Bila depan mata.. Kecut perut...tetiba...pondan dan memondan jadinya.

Itulah hakikat nya Kerajaan pimpinan Najib yang tak berprinsip...Gebang je lebih...

Apa yang dilihat dan disaksikan..UMNO dan kepimpinan Najib dah mula menggadai prinsip yang ditanam olih Pemimpin terdahulu terhadap "keberadaan" Kerajaan Zionist dibumi Palestin.

Tetapi..Diera Najib ni..Semuanya tergadai... Sepertimana tergadainya kepingan kepingan tanah milik negarq kepada kerajaan kawalan komunis dari negara . China!!!!

Padan muka Melayu..

Sumpah yang dilafaz Pemimpin Melayu UMNO sekarang hanya setaraf sampah yang membusuk dan yang menggunung saja.

RENUNGKAN!!!!

SIAPA AKU DALAM AKU

Yang sebenar-benar Diri itu ialah Hidup,
Yang sebenar-benar Hidup itu ialah Ruh,
Yang sebenar-benar Ruh itu ialah Nafas,
Yang sebenar-benar Nafas itu ialah Allah,
Yang sebenar-benar Allah itu ialah Muhammad,
Yang sebenar-benar Muhammad itu ialah Diri Ruhani,
Yang sebenar benarnya Diri Ruhani itu telah menjadi Nyawa,

Kerana Tiada hidup Jasad melainkan dengan Nyawa,
dan Tiada hidup Nyawa melainkan dengan Jasad,
Jadi Yang bernama Allah itu ialah Kehendak,
Yang bernama Kehendak itu ialah Hidup,
Yang bernama Hidup itu ialah Ruh,
Yang bernama Ruh itu ialah Nafas,
Yang bernama Nafas itu ialah yang Hidup,
JADI yang Hidup itulah Dzat Wajibul Wujud

Tahapan Antara Alam Nasut dan Alam Malakut adalah SYARIAT,

Tahapan Antara Alam Malakut dan Jabarut adalah TARIKAT,

Tahapan Antara Alam Jabarut dan Alam Lahut adalah HAKIKAT

Maka Akulah Pencipta Tempat, dan Aku tidak memiliki Tempat.

Maka Aku Ciptakan Malaikat dari Cahaya Manusia, dan Aku Ciptakan Manusia dari Cahaya Aku.

Maka Aku Jadikan Manusia sebagai kendaraan-Ku, dan Aku jadikan seluruh isi Alam sebagai kendaraan bagi Manusia"

Maka Betapa indahnya Aku sebagai Pencari, dan Betapa indahnya Manusia sebagai yang dicari,
Betapa indahnya Manusia sebagai pengendara, dan betapa indahnya Alam sebagai kendaraan baginya"

Maka Manusia adalah Rahsia-Ku dan Aku adalah Rahsianya"

Maka Tidaklah Manusia makan sesuatu, atau minum sesuatu, dan tidaklah ia berdiri atau duduk, berbicara atau diam, tidak pula ia melakukan suatu perbuatan, menuju sesuatu atau menjauhi sesuatu, kecuali Aku ada di situ,
Bersemayam dalam dirinya dan Menggerakkan Tubuh Manusia, Jiwanya, Hatinya, Ruhnya,

Pendengarannya,Penglihatannya,Tanganya
Kakinya, dan Lidahnya, semua itu Aku Persembahkan kepadanya dari Diri Aku, untuk Diri Aku, kerana Aku tak lain adalah AKU.

Demi Agama dan demi Bangsa hanya , gula gula buat " pemabuk agama", seperti mereka.

Cahaya Al Majid.




No comments:

Post a Comment