Friday 9 February 2018

THE PROMISED LAND: MCA PARTI YANG DAH NAK MATI .

Bismillahirrahmanirrahim.

MCA USIK SALAH ORANG
MCA BAKAL DI KUBURKAN.

MCA sebuah parti yang hidup dan berjaya menjawat jawatan Menteri atas ehsan orang Melayu,.Kini, MCA cuba memperlekehkan Tun Dr Mahathir dihadapan Duta China.

Sedarlah sikit, MCA, kesemua kawasan yang ditandingi dan kamu menangi adalah diatas undi undi orang Melayu.

Dah dua PRU kot orang Cina dinegara ini menolak semua calon MCA .

Walaupun Mahathir tidak lagi bersama UMNO dan menubuhkan PPBM namun sokongan orang Melayu yang sedar diri terhadap kemampuan Mahathir yang mahu "menghindar" parti Komunis China dari berleluasa yang kini cuba "memulas" tengkok pemimpin Melayu terutama Najib dan sekutunya, melalui bantuan MCA, pasti akan ditentang oleh orang Melayu. Walaupun MCA berharap akan terjadi sebaliknya.

Kini orang Melayu dah sedar diri akan kelemahan diri Najib yang suka berpoya-poya dengan " hutang" bagi menjerut Malaysia.

Walaupun terdapat segelintir pemimpin UMNO yang sedar akan perkara itu namun disebabkan skandal yang telah membaluti diri mereka maka 'membakar Malaysia" adalah jalan terbaik buat menyelamatkan diri mereka.

Olih itu untuk mereka menegur Najib  atau berusaha untuk membetulkan keadaan yang berlaku dinegara ini, diibaratkan seperti " jauh panggang dari api", begitulah hakikatnya.

Kini MCA pula mencuba untuk menjadi jaguh dan pelahab kepada China Komunis yang ditentang olih parajurit Malaysia dahulu.
Beriya iya betul MCA memperlekehkan Dr Mahathir dihadapan Duta China Komunis.

Samaada MCA ini sedar diri ataupun bersengkokol dengan kuasa China Komunis yang ditentang olih Parajurit Melayu dahulu, maka, wajib bagi setiap warga Melayu menolak atau menghukum MCA diatas kebiadapan mereka dalam memperlekehkan seorang Perdana Menteri yang mengangkat Malaysia dipersada dunia.

Nak tanya juga..Apa pengorbanan MCA terhadap orang Melayu??

Kalau setakat nak memperlekehkan parti tak mengapa juga tetapi ini dah melibatkan Bekas Perdana Menteri yang telah melakar sejarah buat negeri ini.
Adakah MCA buat sejarah untuk bangsa Melayu??
Nak tanya jugak..Apa sejarah MCA yang bolih dibanggakan olih orang Melayu dan Malaysia.

Olih itu MCA wajib dikuburkan kerana "lupa diri" kerana hidup atas ehsan orang Melayu dan bukan diatas kekuatan sokongan kaum mereka sendiri.

Kita nak tengok sejauh mana MCA bolih menang ketika berdepan dengan DAP ataupun Pakatan Harapan pada PRU 14 ini tanpa undi Melayu. Agak agak bolih lepas ke..Laluan maut ni...

Yakkinlah...Kali ini... lingkup semuanya..Dan MCA dah bolih tempah KERANDA untuk Parti MCAnya dan juga parti yang sewaktu dengan nya.

Cahaya Al Majid.




No comments:

Post a Comment