Monday 18 March 2019

THE PROMISED LAND: PEMIMPIN DAN AHLI DAP DAH MULA BESAR KEPALA!!!

Bismillahhirrahmannirrahim.

KERANA MAHATHIR BUKA JALAN

Kerana sifat riak, takbur ,besar kepala dalam melihat orang Melayu Islam seakan tidak setara dengan mereka ditambah lagi dengan dorongan Mahathir dan Anwar Ibrahim, itu telah membuatkan pemimpin tertinggi parti DAP dan ahli ahli seakan lupa diri.

Samaada Cina DAP mahupun India DAP, semuaya merasakan mereka diri mereka melebihi kaum Melayu dan Bumiputra sekarang ini. Ini kerana Kementerian Kewangan Dan Institusi Undang Undang sekarang ini berada ditangan atau puak mereka.

Ini semuanya berpunca apabila Mahathir mencari "pentas" untuk menghidupkan kembali nyawa politiknya. Apabila beliau merasakan dirinya telah dipinggirkan dari arus perdana politik tanah air serta tiada "penghormatan" diterima dari dunia luar, maka, kehidupan beliau mula tertekan atau  stress.

Kerana sikap dan sifat ketidakpuasan hatinya terhadap Pak Lah yang telah "menamatkan project jambatan bengkoknya ,maka, kepimpinan Pak Lah ditekan sertaserta diburukan serta diaibkan dengan begitu rupa olih Geng Mahathir.

Adakah benar benar Mahathir mahu menyelamatkan Malaysia ? Atau itu sekadr alasan beliau.

Kerana ''berdendam' dengan UMNO terutama terhadap  Pak Lah dan Najib kerana tidak meneruskan "jambatan bengkok" nya, serta, projek Leoni Dan kengkawannya ditekan, maka, impian untuk  membalas dendam Mahathir  hanya akan terlaksana sekiranya beliau berpakat dengan musuhnya sendiri iaitu Lim Kit Siang atau  DAP mahupun Anwar Ibrahim dari PKR .
Walaupun terpaksa " menjilat ludah" sendiri, maka, demi dendam kesumat yang berselirat dihati Mahathir, beliau sanggup memalukan diri sendiri, asalkan "niat tercapai".

Sifir musuh umat Islam dan musuh orang Melayu ini amat mudah dibaca.
Kalau Mahathir sendiri sanggup "menggadaikan" maruah dan harga dirinya untuk kepersada kuasa , DAP tidak akan melepaskan peluang . Pucuk dicita ulam yang mendatang, apalagi..

Apa yang jadi kini, pemimpin mahupun ahli  ahli puak samaada kaum Cina mahupun India , semuanya mula " besar kepala".
Menghina Islam, Menghina Nabi Muhammad saw, Menghina YDP AGONG, Menghina Raja Raja Melayu Dan Menghina bangsa Melayu menjadi semakin marak dilakukan olih orang bukan Islam.

Itulah yang terbaik  yang dapat dicipta olih Mahathir untuk orang Melayu.
Syabas!!!

Cahaya Al Majid.

4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Madeyy masuk perangkap musuh Islam/melayu spt juga pak syeikh dan tak akan dapat undur atau keluar lagi sampai akhir hayat. Untuk keluar dari perangkap maut ini, beranikah mereka bertaubat nasuha? Kerana mereka akan terdedah kepada tindakan balas yg akan menggugat kesenangan, kemewahan serta kuasa yg ada di tangan kini. Malah segala keburukan, kejijikan, salah laku atau penyelewengan akan didedahkan ke antero dunia.

    Sebaliknya jika mereka meneruskan dasar menekan Islam/melayu, segala rahsia keji akan tertutup rapat malah akan dibantu hingga kelihatan spt berjaya dan pandai.

    Inilah petaka yg melanda negara pd masa kini. Kafir harbi diletakkan ditempat2 penting. Peguam kpd bos komunis malaya dan kes rasuah, diletakkan ditempat tertinggi badan undg2 agar dapat menutup kes melibatkan musuh2 Islam. Sementara akan menekan org2 yg menentang mereka.

    Org yg gagal mengesan atau sengaja menutup mata keatas maklumat bantuan kewangan yahudi serta perancangan yahudi/kristian keatas negara ini... yg telah didedah jelaskan oleh razali, bekas org kuat/strategis dap... org ini pula diangkat sebagai bos bhg perisikan negara ini. Bekas penyangak, penyamun terhormat pula dilantik jadi counsel of elders. Maka keluarlah kenyataan harga minyak kelapa sawit telah naik... setelah urusan jualbeli minyak sawit ditetapkan mesti melalui syarikat milik bekas raja gula... kat singapura pulak tu... punyalah powernya perasuah terowong, musuh tegar org2 Islam/melayu yg berselindung disebalik kempen ABU. Maka kita kuatkanlah lagi kempen ABCD asal bukan cina dap.

    ReplyDelete
  3. Jalan sebenarnya bukan dibuka oleh Dr M tapi si Anwar tu yang mula bersekongkol dengan DAPigs. Dr M digunakan untuk mengukuhkan pandangan kaum Cina dan India yang UMNO dan PAS adalah rasis dan tidak akan menjaga kepentingan kaum lain.

    Itulah slogan 'Melayu screw Melayu' yang dilaungkan DAPigs sejak sebelum PRU14 dan kempen ABU yang bermula sebelum PRU13 dulu. Dengan Dr M berselimut sekali dengan mereka mengukuhkan lagi perspektif yang UMNO dan PAS adalah rasis.

    Strategi dan taktik DAPigs adalah amat mudah bagi mereka yang celik akan peri pentingnya Melayu sebagai tampuk pemerintahan Malaysia. Namun, ada Melayu yang perasan 'politically correct' dah mencemar pandangan sebahagian daripada dalam kalangan kita.

    KERAjaan PHitnah DAPigs wajib di BANTERAS daripada terus menerajui tampuk pemerintahan sekarang juga sebelum semua pendapatan dan hasil mahsul kurniaan Allah kepada Melayu dijarah habis-habisan sehingga tiada cara memperbaikinya.

    ReplyDelete
  4. SKG DIA DAH JADI PM... MANA JAMBATAN BENGKOK YANG MAMAK MARAH2 DULU... SIAKAN JAMBATAN BENGKOK SEKARANG..

    KAMI MAHU JAMBATAN BENGKOK DUSEGERAKAN...

    ACT NOWWW....!!! PUIIII..!!

    ReplyDelete