Friday 17 May 2019

THE PROMISED LAND 13 MAY : DAPMENGHALALKAN TINDAKANNYA .

Bismillahhirrahmannirrahim.

KITAB BARU PAKATAN HARAPAN BAWAAN
WALI DAPSY...

Kepada Howard Lee
Ketua Pemuda DAP

Kenapa majoriti orang Cina masih lagi tidak fasih berbahasa Melayu.
Pemimpin senior DAP Lim Kit Siang pun lintang pukang berbahasa  Melayu.
Begitu juga dengan pemimpin India.
Dah lebih 60 tahun kot dah  jadi rakyat Malaysia pun tapi tak  mahu berbahasa Melayu.
Adakah ini jati diri PAKATAN Harapan yang  ingin Mahatir nak tanamkan.


Setelah 50 tahun peristiwa 13 May 69 berlalu, kini, setelah DAP berjaya memakai baju kerajaan diatas "pembelotan" Mahathir terhadap BN dan UMNO yang telah berjaya menjaja 1MDB telah "memufliskan negara" dengan bantuan 'perempuan Mat Salleh" dari Sarawak report yang mendakwa hutang negara  melebihi RM1 Trillion , serta merta  terpacul dilidah Mahathir menuduh Najib sebagai pencuri.

(Begitu jugalah mudahnya pemimpin DAP menuduh PAS  sebagai pencetus ketidakstabilan negara sehingga terjadinya May 13.)
DAP perlu diingat bahawa Bangsa Melayu tidak akan mencuit orang bukan Melayu sekiranya hati dan fizikal orang Melayu tidak disentuh mahupun dicela olih mereka)

Mahathir telah melebel Najib sebagai perompak, penyamun serta pencuri serta menuduh Najib menjual negara tanpa dibuktikan dimahkamah lagi dan "dakwaan" Majathir itu dijadikan wirid wajib bagi Mahathir pada setiap hari.

Wayangan Majathir tersebut telah diangkat dan dipersadakan diatas takhta bagi memudahkan agen agen mahupun pemimpin pemimpin DAP, PKR dan Amanah untuk mencucukkan jarum jarum halus untuk menyalahkan BN dan UMNO dan sekali gus mahu mencetuskan fenomena agar kesalahan itu juga dibahukan keatas PAS bilamana kelompok Melayu UMNO dan Melayu PAS mula mewujudkan "penyatuan Ummah".

Hebat hebat hebat mainan Palatan DAP!!!

Kini secara terangan DAP mahu melakar pula sejarah Baru dengan mengheret PAS pula sebagai pencetus 13MAY dan bukan dicetuskan olih kaum Cina dari  Gerakan mahupun DAP.
PEeergh!!!!
Cerita Sejarah baru mahu dititipkan...

Hebat hebat hebat!!!!

Bila Mahathir dah diangkat sebagai Wali Suci Pakatan Harapan..maka semua yang dititipkan mahupun disunnahkan MAHATHIR adalah wajib dan benar belaka.

Maka kini semua "kitab" iaitu yang menaungi  kitab PKR , kitab DAP,kitab  Amanah serta kitab PPBM adalah kitab yang wajib diimani yang disanatkan olih Mahathir.
Menentangnya adalah haram.

Itulah jenis jenis manusia yang berimankan  kepada dunia  dimana mereka semua meyakini bahawa semua agama adalah sama dan setaraf.

Cahaya Al Majid.

12 comments:

  1. Haaahh jon doe apa lagi meh sini komen dolu... spt buasa jon doe akan mulakan dengan puji pujian seluruh alam semesta pada atok walinya Bani Timun Tun Mahathir Maha Suci Dengan Kebesaran Fitnah Haaktuuihh Semesta Alam..!!

    Diakhiri dengan Kebesaran Panji panji di Ufuk Timur dengan kata kata que serra serra 'jangan nnti jon doe tak payung koyak rabak...!!'


    haahhh klueng men tepukkkkk skli membenarkan komen komen jon doe yang dikasihinya...


    jon doe... sile leeeh...!!


    kikikiki...

    ReplyDelete
  2. Yes, elok Majid amal dan hafal kitab umno, ada ratusan kes pendakwaan..

    ReplyDelete
  3. sejak bila pulak GN ( gang nsjib ) digelar gang panji hitam palsu...??

    kau yang terhegeh hegeh yg klaim Panji panji Hitam tulin lah, panji hitam dari timur lah,bila dah kantoi menipu memfitnah nak heret GN masuk skali Panji Hitam Palsu pulak...??

    kalau ada 100 eko melayu mcm jon doe mudah lah golongan K Pop, Gen Y yang baru balik dari disco karaoke pub budak fb, mewe, wechat, tumblr, tinder, twoo, Tag, Telegram, Cicakro, Michat kena telan dengan fitnah cerita Jon Doe....!!


    alahaiii...

    ReplyDelete
  4. Aku tgh marah sgt dgn john doe ni...john doe mn? Sila munculkn diri kamu..kamu xjwb soalan aku lg..aku dgr ko ada karamah panji hitam dari Timur..soalan aku bila dinar Iraq nk RV

    ReplyDelete
  5. FUYOO BANG NON SOLAT JENAZAH KETUA PENGGUNA
    BIASA LA TU BAKAL PM TUNJUK ISLAM SEMULA
    SLOGAN ISLAM JER YANG BELUM MUNCUL LAGI YEER..!!?
    PLURALISMA MURTAD COMANGO TATAP POOJAAN HATINYA


    ... AWAS KEPALA PENIPU PEMBOHONG TUNJUK ALIM.... RAMAI LA GOLONGAN
    GEN-Y FB TUMBLR BIGO TWOO TINDER WECHAT MICHAT TELEGRAM CICKAROS K POP YG BALIK DARI PUB TERKESIMA DNG KEALIMAN BANG NON KITEEE..!!


    ALAHAIIII BUKAK MULUT DAH BAU PENIPU NYA...!!

    ReplyDelete
  6. Ulasan dan jawapan kepada entry di atas dan kesemua peminat-peminat John Doe di atas :-

    Hakikat yang membuatkan para pembenci Tun M jiwa mereka semakin hari semakin bernanah ialah sebarang fitnah tohmahan dan cercaan yang dilemparkan kepadanya langsung tidak menggugat apa-apa. Hanya si pelaku itu yang semakin menanah hatinya, dan sebahagian di antara mereka akan mati di dalam keadaan hati bernanah.

    Entry di atas misalnya langsung tidak memberi kesan apa-apa ke atas Tun M. Kelak apabila panji-panji hitam itu telah pun muncul, blog ini akan menjadi bukti tanpa keraguan musabah betapa Tuan Blog ini menepati khabar nubuwwah mengenai golongan ruwaibidhah iaitulah orang-orang bodoh sombong dan orang-orang bingung yang menyangka diri mereka pandai.

    Segala cercaan yang dilemparkan ke atas Tun langsung tidak memberi apa-apa kesan kepadanya, malahan cercaan-cercaan ini hanya membuktikan bahawa Tun M memiliki ciri kedua kaum yang didatangkan iaitulah 'Mereka berjuang pada jalan Allah dan tidak takutkan cercaan orang-orang yg mencerca'.

    GN adalah Pasukan Panji Hitam palsu? Ya teramat benar sekali kenyataan itu kerana GN yang telah terkesan dengan perkongsian saya bahawa Tun M adalah Pembawa Panji Hitam dikesan menggunakan nama 'Ashab Rayati Suud' yang bermaksud Pasukan Panji Hitam di blog Budin. Bermakna GN yang membuat klaim tersebut.

    Geng Najib memang Pasukan Panji Hitam yang terbukti palsu sebagaimana Al-Arqam. Ini adalah disebabkan khabar nubuwwah telah pun memberitahu bahawa Pasukan Panji Hitam itu ialah pasukan yang tidak pernah tewas kepada mana-mana pasukan pun sedangkan pasukan Najib telah tewas.

    Al-Arqam telah Tersungkur di Pintu Syurga dan kemudian UmNo pula Tersungkur di Persada Takhta. Kedua-duanya tersungkur di tangan pasukan Tun M dan hakikatnya hanya pasukan Tun M sahaja yang layak bergelar 'pasukan yang tidak pernah tewas'.

    Bilakah Panji Hitam akan berkibar? Ia telah pun diberitahu, panji hitam akan berkibar selepas pasukan ini menang mutlak ke atas pasukan-pasukan bathil yang bersekutu di pertempuran klimaks di antara kebenaran kan kebathilan.

    Pasukan Panji Hitam ialah Tun M dan 313 pendokongnya dari kalangan bangsa Melayu yang bakal menyahut seruannya untuk turun ke Putrajaya bagi menyatakan sokongan kepadanya untuk ia kekal sebagai PM selepas pasukan-pasukan bathil bersekutu mahu menjatuhkannya.

    Kemenangan yang mutlak sehingga hasil daripada kemenangan ini ialah mereka dapat mengibarkan panji-panji mereka di seluruh negara bermula dari Putrajaya sebagai tanda kemenangan mutlak pasukan mereka.

    Satu tanda lain bahawa ia adalah pertempuran klimaks ialah di Mekkah matinya raja penjaga Baitullah dan diikuti oleh perebutan takhta oleh 3 putera Raja sedang kesemua mereka gagal berhasil mendapatkan takhta itu.

    Berkibarnya panji-panji hitam di sebuah negeri Islam di Timur sebagai tanda kemenangan mutlak kebenaran ke atas kebathilan adalah khabar nubuwwah dan demikian membenci mahupun memperolok-olokkannya tidak akan dapat menghalangnya daripada berlaku.

    Mahu mempersenda dan memperolok-olokkan. Silakan, katalah dan perolok-olokkanlah apa sahaja asal kelak jangan cakap John Doe tak payung.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita mengarut ko ni kau ko ulang balik2 berpuluh kali, ko dah takde idea lagi ke?

      Delete
  7. Qsera q serra... kalau kibar panji masuk sorga tingkat brapa tu... kalau tak kibar masuk pintu neraka celah mana plakkk...

    kau yg terhegeh hegeh klaim panji hitam dah kantoi kata GN najib panji hitam palsu...

    bukti ade... fakta ade...??

    tunjuk kan fakta bukti data tarikh masa kejadian bila hari apa pukul brapa....???



    kikikikiki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu john doe berulang kali kata imam mahdi muncul pada bulan feb 2019 dan mahathir akn menyerahkan panji hitam kpd imam mahdi, skrng dan bulan mei, memang sah john doe seorang PENDUSTA terlajak. Puiii!!!

      Delete
  8. Sedap montot jer GN Panji hitam palsu.. kau yg penipu tuduh2 org .. bukti manaaa...??

    ReplyDelete
  9. mohon up kan agentdsai.blogspot.com


    ini blogger mme blogger macai tolo labuh bakal PM ke - 8. .. sampai mati la tolo labuh tunggu bakal PM 8 jadi PM..... kikikiki..

    ReplyDelete
  10. agendsai.blogspot.com

    ReplyDelete