Friday 30 November 2012

TERRACOTTA MENCATUR : SEKIRANYA MELAYU HILANG 'KUASA' MAKA TIADA SEKATAN ATAU BANTAHAN LAGI TERHADAP PERLAKUAN ZIONIST TERHADAP UMAT ISLAM PALESTIN: MALAYSIA MERUPAKAN NADI KEBANGKITAN ISLAM: INI YANG YA'JUJ & MA'JUJ GUSARKAN. BENIH-BENIH 'TANAMAN' INI SUDAH DISEMAI:

NEGARA YANG BERSIAP SEDIA MENGIBARKAN BENDERA HITAM INI BERTUNGKUS LUMUS UNTUK MEMPERJUANGKAN  SERTA MENENTANG KERAS KEZALIMAN YANG DILAKUKAN OLEH ZIONIST TERHADAP BANGSA PALESTIN.  KEKUATAN MELAYU  SERTA KUASA YANG DIMILIKI BERUPAYA MENENGAH  DAN MEMBANTAHAN KERAS KEPADA P.B.B. TENTANG  PENGHAPUSAN UMAT ISLAM DI AL-AQSA.
Bismillah-hir-rahman-nir-rahim.

Perancangan Ya'juj dan Ma'juj atau dikenali sebagai "Tentera Terracotta', sudah mula menampakkan peningkatan. Rata-rata negara didunia 'meneropong' kearah 'Tanah Panji-Panji Hitam ini", mereka mengikuti perkembangan kita secara dekat waima Blok Timur Tengah juga, semuanya berpaksi ketanah bertuah ini.
Melalui perancangan jangka panjang mereka, kini, ramai Ulamak-ulamak kita mendapat pendidikan dinegara Ya'ajuj. Bukankah Islam itu tumbuhnya dibumi Arab. Kalau satu ketika dahulu hanya Universiti Al AZHAR diiktiraf sebagai ' Gedung Ilmu Islam' tetapi kini semuanya telah berubah.
Pengajian-pengajian mengenai Islam mula mendapat perhatian dunia Barat dan dengan ' perancangan' teliti ' musuh Islam' maka universiti-universiti bertaraf lima bintang di Barat dinobatkan sebagai 'Terhebat' didalam melahirkan cerdik-pandai Agama, yang secara halusnya akan digunakan untuk 'memerangkap' atau 'menjerat' umat Islam . Ilmuan Islam yang dilahirkan didunia Barat, kebanyakannya ' mengangkat' status Universiti yang mereka huni tanpa merujuk atau memandang ' kehebatan'  Al Azhar.Tetapi kebanyakan mereka tidak menyedari 'hal' ini.
                                            
Belajar dan beramal adalah dua perkara berbeza. Mencari kebenaran dan diberi petunjuk adalah dua perkara berlainan. Berzikir diatas sejadah dan berzikir ditempat awam adalah berbeza "makam
'nya. Bersunyi-sunyian besaorangan dan bersuluk beramai-ramai berbeza tahapnya. Mengenal Allah dan Kenal Allah dua perkara berlainan hakikat. Begitu juga lah dengan ilmuan kelahiran Universiti di dunia Arab dan Sarjana kelahiran Barat.  Walaupun mentelaah "Al Kitab" yang sama, namun ' kelebihan Bumi" yang membezakan diantara keduanya.
                                            
Berbalik kepada isu yang dibincangkan, sekutu rapat "Terracotta"@ Ma'juj  dengan bantuan sahabat-sahabat ditanah cucu cicit Ya'juj iaitu Barat dengan sedaya upaya merancang untuk 'menguasai' Bumi bertuah ini walau dengan apa cara sekali pun, itulah ajendanya. Kita menyedari bahawa Bangsa Meem ini, sangat lemah lembut dan berbudi bahasa. Tetapi kelemahan Bangsa Meem ini 'dipukat' seadanya.Kalau satu ketika dahulu 'jati diri' bangsa meem ini sangat kental dan hebat, tetapi, sejak kebelakangan ini, berbagai racun dunia ditabur merata, maka, dengan itu 'bangsa meem' ini mula menunjukkan kerapuhanya dan terjebak dengan 'nafsu dunia'. Namun begitu, Bangsa Meem yang Melayu sebenar Melayu masih lagi utuh pegangan syariat Islamnya dan tidak tercemar dan  Siapa dia dan dimana.? .carilah..banyak telah saya..bukakan diBlog ini.
CUBAAN TERRACOTTA YANG INGIN DAPATKAN STATUS KERABAT
                                               
Terracotta ini menyedari bahawa tampuk yang akan melemahkan Bangsa ini terletak di "Raja" nya. Institusi ini juga telah diresapi ' melalui 'perancangan" mereka, melalui perkahwinan dan 'percampuran bermakna'. . Dengan terpengaruhnya institusi ini yang dilakukan dari 'dalam' serta pengaruh  ' nafsu dunia' maka kerapuhan Institusi ini amat ketara ketika ini. Satu masa dahulu, hanya Orang orang Melayu saja yang diberikan'Darjah Kebesaran atau Gelaran" " kerana ' sifat membantu rakyat sesebuah negeri dan "berjasa' kepada 'Raja', tetapi disebabkan ' agenda terancang' maka, kini, anugerah kebesaran boleh disandang oleh sesiapa saja asalkan 'rapat' .
Dengan kekuatan ekonomi yang dimiliki oleh Terracotta ini, maka, peluang untuk mereka 'bermaharalela' dan 'mengstruktur' agenda menjadi mudah. Ini yang berlaku ketika ini.Apabila 'pagar' istana sudah ditembusi maka segala 'pengawal', hulubalang dan Panglima dapat di'tawan' seadanya. Ini adalah realiti sebelum 'Melayu sebenar Melayu" bertakhta.
Sekiranya ' Terracotta" dapat 'berkuasa' melalui ' kuasa Melayu " yang dimiliki secara tersembunyi, maka 'sangkakala yang meniup menghadap  ketelinga Yahudi" akan ' terhenti, kerana ' tukang tiup" sudah dapat dikawal pergerakannya. Maka, tiada lagi 'pembela" untuk 'menentang kezaliman yang dilakukan terhadap Bumi Al Aqsa. Disebabkan kecintaan  terhadap 'harta dunia' melebihi kecintaan kepada Umat Muhammad, maka 'percaturan Terracotta" ini sudah menampakan hasilnya. Kalau dahulu hanya 'seinci', tetapi kini ' mereka sudah menghampiri 'sedapa' dan mendahului ' Bangsa Meem ".
Perhatikan disekeliling kita, sedikit demi sedikit pengaruh 'terracotta' ini menjenguh kedepan rumah kita dan kini 'Terracotta' sudah mula ' berkampung' di surau dan Mesjid, dan diberikan ruang 'menghina pegangan Bangsa Meem. Fikirkan...

Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

5 comments:

  1. melayu ramai yang jadi mat fit, syabu rempit bohsia dan ramai juga yang jadi pelacur. macamana nak memertabatkan melayu kalau kerajaan membuka seluas luas nya pintu maksiat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerosakan anak bangsa kita, jangan kita salahkan kepada orang lain. Ibu bapa dipertanggungjawapkan oleh Allah SWT untuk mendidik anak-anak tersebut. Sekiranya didikan itu berlandaskan kepada Agama, inshaallah, semua ini dapat dibendung. Menyalahkan orang lain diatas kerosakan yang berlaku amat dimurkai oleh Allah SWT. Kita perlu bertanya diri sendiri, adakah kita melakukan seperti yang di kehandaki oleh Allah SWT.Tepuk dada tanya salera.

      Delete
  2. http://2.bp.blogspot.com/-uyNq8SNzCs8/ULlgQ4sFpeI/AAAAAAAAU8w/2-y5kzeWM0Y/s1600/ISRAEL.jpg

    hubungan dagang Malaysia dengan Israel semakin banyak, kenapa Malaysia mempunyai hubungan dagang dengan negara zionis pembunuh itu ya.

    ReplyDelete
  3. Salam. Kerana keperihatinan saudara terhadap 'isu' Israel. Kita harus ingat, ketika Baginda Rasullulah mula mula mendapat wahyu dar Allah SWT , Rasullulah pernah bertanya kepada Pendita Agama Yahudi, dan pandangan itu Baginda terima dan kedua di Bumi Mekah ketika rasullulah masih lagi belum diangkat sebagai Nabi dan menjalankan perniagaan kepunyaan Siti Khadijah, Baginda juga berusan dan berniaga dengan Bangsa Yahudi, oleh itu dimana kesalahannya, sekiranya kita mengikut sunnah Baginda. Yang menjadi kesalahan ketika ini adalah selepas pembentukan Negara Israel selepas era perang dunia ke Dua. Yang memboikot dunia Israel adalah dunia Arab ketika itu dan disebarkan kesemua dunia Islam lainnya. Pada hakikatnya kita tidak mempunyai hubungan perdagangan secara langsung dengan Zionist, tetapi perdagangan itu dibuat oleh 'sekutu" Zionist diserata dunia. Islam harus berusaha dalam sabar didalam menangani isu Zionist ini, sekiranya kita tidak berhati-hati, nescaya cubaan kita untuk membantu rakyat Palestin akan terjejas ibarat ' menarik rambut dalam tepung, rambut tidak putus, tepung tidak berserak. Itu pesan saya.

    ReplyDelete
  4. Kerana Allah hendak melaksanakan terjadinya,perkara yang harus terjadi. Mampukah kalian untuk menongkat dunia lagi???...

    ReplyDelete