Sunday 1 September 2013

KABINET NAJIB DIUGUT !!! HERO TAMIL GAMAKNYA!!!!

HERO TAMIL YANG SENSASI : RAJNIKANTH
INILAH SUMBER IMSPIRASI T MOHAN
SUPAYA   DICALONKAN  UNTUK JAWATAN TIMB. MENTERI  BUAT
GANDINGAN    WARTHYAMOORTY
BAGI   SERABUTKAN 'KEPALA NAJIB'
DAN BARISAN NASIONAL.
                                                  Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

             KETUA PEMUDA MIC TIDAK MENGIKTIRAF KEBINET NAJIB

Diharap dengan kelantangan suara dan 'tekanan' yang dibuat terhadap  jemaah barisan kepimpinan Najib , iaitu Ku Nan dengan menyuruh agar  'meletak jawatan' merupakan satu penghinaan terhadap Kabinet Najib. dan juga UMNO, lebih lebih lagi Barisan Nasional.

Samaada beliau berkata diatas kapasiti Pemuda MIC , Parti atau sendiri, tunggulah 'alasan'  yang akan diberikan dalam sedikit masa lagi.

Kalau berjuang diatas bukan perkara yang 'hak' eloklah T Mohan ini di'lokapkan' untuk beberapa hari kerana secara jelas dan terang telah menganggu atau mencabar 'penguat kuasa' atau ' penjawat awam' menjalankan tugas.

Diharap polis tidak bertolak ansur atau bersikap 'double standard' didalam menguatkuasakan undang undang. Mereka ini merasakan bahawa dengan 'lesen politik'  mereka beranggapan bahawa mereka  bebas untuk melanggar undang-undang negara?

Pengajaran harus dibuat bagi mengingatkan mereka-mereka yang dengan sengaja melanggar peraturan diberikan 'tamparan' agar orang lain tidak mengikut jejak langkah mereka.

Sampaikan kepada G Palanivel, supaya 'menyekolahkan' Ketua Pemudanya supaya menghormati undang-undang dan jangan berlagak seperti 'samseng' ataupun setaraf ' penjenayah'.

Kalau begini lah perilakunya Ketua Pemuda MIC, tak terkejut  bahawa pengikutnya juga akan berperangai yang sama  seperti 'samseng jalanan'.

                 Deyy !!!! Thambi !!! Mau jadi hero Tamil  ka ganti Rajnikanth ??? !!!


CUKUP CUKUP LA  BANGSA INDIA JADI SAMSENG ATAU PENJENAYAH
PERILAKU  KETUA PEMUDA MIC  ,T MOHAN PUN SAMA JUGA
MACAM YANG LAIN !!!
                         
Ketua Pemuda MIC, T. Mohan yang ditahan polis hari ini kerana membantah perobohan kuil hindu di jalan P Ramlee menuntut Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar Datuk Seri Tengku Adnan Mansor meletakkan jawatan.

Katanya Tengku Adnan langsung tidak mencerminkan kredibilitinya sebagai Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar apabila membenarkan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) membina dinding dalam kuil tersebut sekaligus merobohkan tempat sembayang kaum itu.

"Kita mahu ( Tengku Adnan) letak jawatan, beliau langsung tidak layak jadi menteri, beliau seorang yang kejam kerana tidak mengendahkan permintaan kaum India untuk tidak menyentuh kuil ini dia tidak hormat kepada kita," katanya kepada pemberita sebaik saja beliau dibebaskan di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi sebentar tadi.

Ketua Pemuda MIC itu juga turut meluahkan kekesalan kerana insiden ini berlaku selepas negara menyambut kemerdekaan dan berbeza dengan apa yang diseru Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam gagasan "1 Malaysia."‎

Pagi tadi , keadaan di Kuil Hindu Sri Muneswarar Kaliyaman di Jalan P.Ramlee yang terletak di ibu negara bertukar kecoh apabila DBKL dilaporkan cuba merobohkan kuil tersebut.

                                                   The Malaysian Insider
BERASAP PONGGONG  KENA 'TIAW' !!
APA YANG T MOHAN FAHAM DENGAN 1 MALAYSIA NAJIB???
HIDUP TANPA UNDANG-UNDANG??
                                                          ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

                                                 

No comments:

Post a Comment