Tuesday 29 October 2013

THE PROMISED LAND : LEMBU..LEMBU...LEMBU..

LEMBU  "BINATANG SUCI "KATA KULASEGARAN
LEMBU LEMBU DI MALAYSIA BAKAL DIBERSIHKAN
OLIH PENGANUT HINDU KERANA  IANYA ' SUCI' DARI
KEKOTORAN DAN BAKAL DIHARAMKAN PEMAKANANYA
DISELURUH DUNIA!!!!!


                                                      Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

                                                     M Kulasegaran DAP Ipoh Barat
"Kulasegaran had recently complained that slaughering of cows on school premises during the    recent Aidiladha celebration was offensive to Hindus, to whom the cow is sacred".

Memandangkan pemimpin Melayu 'bacul' dan 'pondan" untuk menjawap  kritikan beliau terpanggil saya untuk menjawap  bagi pihak Melayu terhadap apa yang disuarakan olih M. Kulasegaran dari DAP Ipoh Barat berhubung isu ' penyembelihan lembu' yang ' dikata 'menghiris jiwa penganut Hindu'..

Kalau M Kulasegeran tidak mahu 'lembu suci' yang dipercayai olih penganut  agama Hindu dari disembelih atau di'jadikan lauk' , suruh M. Kulasegerabn membeli  semua lembu yang ada di Malaysia. Pembelian ini dapat menggelakan lembu-lembu 'suci' iyu   dari disembelih olih orang lain samaada di Malaysia ataupun  didunia . Kalau bolih suruh 'perkumpulan' hak asasi  pengikut Agama Hindu agar mendesak PBB atau Badan Dunia untuk mengharamkan semua  'pembiakan lembu' dan penyembelihan lembu yang  dijadikan makanan bagi semua manusia.

Dan sekiranya M Kulasekaran menganggap bahawa penyembelihan adalah bersalahan dengan kepercayaan agama Hindu, kenapa dibiarkan  lembu-lembu yang berkeliaran dikampung-kampung mahupun diladang kelapa sawit dan telah tiba masanya untuk penganut Hindu menyediakan tempat yang elok lagi bersih untuk lembu-lembu ini dan jangan biarkan lembu berkeliaran dimerata-rata tempat dalam keadaan kotor . Sepatutnya pengikut agama Hindu seharusnya 'mencari' lembu-lembu ini untuk  dibersihkan mengikut ' makam' yang dipercayai. .

 Sepatutnya kaum Hindu 'memboikot' semua pasar-pasar atau restoran-restoran mahupun hotel-hotel dari dikunjungi olih penganut Hindu kerana disana terdapat 'lembu yang  di anggap suci' dijadikan bahan makanan serta dijadikan makanan mahal seperti ' beef steak'. Pemboikotan secara besar-besaran olih kaum Hindu perlulah dilakukan demi ' menghormati binatang suci' tersebut  dari dijadikan 'makanan' manusia tetapi kalau setakat 'hanya meluah' kata-kata..sekian terima kasihlah...

Tidak bolihkah Melayu diluar sana menjadikan isu ini sebagai satu iktibar untuk bersatu? Dengan 'isu lembu', seluruh kaum India samada pembangkang mahupun dari parti pemerintah semuanya 'bersatu' didalam 'memperjuangkan 'hak agama mereka'. Walaupun bangsa mereka hanya sekadar 2-3% dari rakyat Malaysia namun 'kelantangan' wakil pemimpin mereka 'mengoyahkan'  kepimpinan Melayu sekali gus 'menghina agama Islam".

Berulang kali telah saya nyatakan bahawa pemimpin Melayu yang ada kuasa sekarang semuanya 'bacul' kerana cintakan  ' wang ringgit, harta dan kuasa' dan 'kepercayaan terhadap Islam' hanya setakat 'ikut-ikutan' saja.

                                                     Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

No comments:

Post a Comment