Wednesday 16 April 2014

THE PROMISED LAND :- KEHEBATAN DAJJAL : PISANG BERBUAH DUA KALI DI MALAYSIA

APAKAH SELANGOR BAKAL MENERIMA NASIB YANG SAMA
SEPERTI KISAH ISLAM DI  CARDOVA
Bismillah-hir-rahman-nir-rahim

                          BERULANGKAH SEJARAH ATAU PISANG BERBUAH DUA KALI

"Maka bakal berkumandangkah diserata pelusuk rantau  Negeri Selangor akan  kata-kata dan ayat-ayat Kristian  bahawa Allah itu adalah Isa putera Mariam, Mariam itu ibu Tuhan, RuhulKuddus itu Tuhan  dan Tuhan dilahirkan dalam bentuk manusia yang bernama Isa Putera Mariam dibumi Selangor."

Bagaimanakah EXCO Melayu Islam di Selangor akan menangani 'scenario' ini dimasa hadapan??

Berparangkah rakyat Selangor, berbunuhankah rakyat Selangor atau EXCO Melayu Selangor diparangkan olih rakyat Melayu Selangor sendiri , sama-sama kita nantikan!!! (Melayu Selangor sudah terjerat)

Non-Muslims in Selangor can use the word "Allah" as long as they do not use it to propagate their religion to Muslims, Selangor executive councillor for Islamic affairs Sallehin Mukhyi said today.

Benarke , bukan Islam terutama golongan Kristian 'akan patuh' dengan arahan atau ketentuan Dewan Negeri Selangor untuk tidak menggunakan 'Allah' sebagai bahan 'propoganda' atau 'alat 'menyebar' fahaman Kristian?
Walaupun  belum ada ketetapan yang dibuat olih Kerajaan Selangor berhubung kebenaran menggunakan " Allah' namun gerak kerja 'puak Kristian' telahpun memulakan 'ajenda'nya terdahulu dengan menghantar beberapa  'missionary'nya kepelusuk Selangor untuk mentarbiah orang ramai.  Mampukah  EXCO Pas dan Melayu PKR memantaunya??

Tahun ini merupakan tahun malapetaka kepada  Melayu dan Islam  dibumi  Selangor. Tunjang yang dibina dan yang dipertahankan berdekat 'lamanya',diruntuhkan juga akhirnya . Semuanya 'gara-gara' takut kehilangan kuasa. Itulah pegangan  'Melayu baru  dan umat yang mengaku  Islam' yang terdapat kini.

Kalau dahulu Islam merupakan 'agama' yang diyakini melebihi semua agama dibumi ini, tetapi kini agama Islam telah setara dengan agama lain. Maka olih itu tiadalah perbedzaan diantara agama Islam, Kristian, Buddha mahupun Hindu. 

 Tergolonglah mereka-mereka ini dalam kesesatan yang nyata apabila 'membenarkan' bahawa Allah SWT yang diyakini olih umat Islam sebagai TUNGGAL, kini   telah diturunkan tarafnya olih EXCO Melayu dan Islam di Selangor apabila  mereka dengan ;suci hati ' mengiktiraf bahawa Tuhan Kristian iaitu Jesus Christ sebagai" Tuhan   3 in 1". Begitulah berakhirnya' kemuliaan agama Islam serta maruah orang Melayu' di Selangor  apabila 'badut-badut' ini mendahulukan 'kuasa dan kekayaan dunia' melebihi agama yang dipilih olih Allah SWT, iaitu Islam.

Maka tunggulah olih kamu akan azab yang bakal dihidangkan olih Allah SWT terhadap bumi Selangor ini. Kalau kini 'air' yang dikata menjadi 'duri dalam daging' terhadap setiap inci kehidupan manusia  dibumi Selangor, maka, bala Allah SWT bakal 'mencurah-curah' lagi. Perkara yang belum pernah berlaku atau terjadi dibumi Selangor bakal terjadi  , nantikanlah....tiada satu yang dapat menanhnya..hanya pada Allah SWT tempat 'berlindung'.


                                       



"Non-Muslims can use the word 'Allah' if it is not misused, such as for propaganda to spread other religions. If 'Allah' is used by a Christian to spread their religion to Muslims, then it is not allowed," he said. the sun daily

"Sesungguhnya telah kafirlah orang yang berkata: Sesungguhnya Allah ialah Al Masih putera Maryam, padahal Al Masih (sendiri) berkata: Hai Bani Israel, sembahlah Allah Tuhanku dan Tuhanmu.

"Sesungguhnya orang yang mempersekutukan (sesuatu dengan) Allah, maka pasti Allah mengharamkan kepadanya syurga dan tempatnya ialah neraka, tidaklah ada bagi orang zalim itu seorang penolong pun. Sesungguhnya kafirlah orang yang mengatakan: Bahawasanya Allah salah seorang dari yang tiga, padahal sekali-kali tidak ada Tuhan selain dari Tuhan Yang Esa. Jika mereka tidak berhenti dari apa yang mereka katakan itu, pasti orang yang kafir di antara mereka akan ditimpa seksaan pedih.

                  MELAYU DAN  ISLAM DISELANGOR BAKAL MENJADI SEJARAH
                                         BERULANG KAH KISAH CARDOVA DI SELANGOR

                              

                                               ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

No comments:

Post a Comment