Thursday 20 September 2018

THE PROMISED LAND: AKU DAN PRK PORT DICKSON.

Bismillahhirrahmannirrahim.

    AKAUN SUMBANGAN

Alhamdulillah, sedikit sebanyak latar belakang saya telah saya jelaskan diblog ini, kenapa dan mengapa saya menyertai PRK inipun telah saya jelaskan. Semuanya terserah kepada para sahabat untuk menghidupkan enjin sebelum memulakan perjuangan dan perjalanan ini.

Alhamdulillah, SPR dah mengumumkan tarikh penamaan calon iaitu pada 29hb September 2018.

Seperti yang saya  dijanjikan bahawa saya akan menyertai PRK ini, dibawah ini saya nyatakan akaun pengumpulan dana bagi tujuan tujuan PRK Port Dickson.

Dana Yang diperlukan adalah :
RM10,000 Wang deposit untuk PRK Parlimen
RM5000 untuk cetakan bahan kempen SPR.

Nama Akaun : NORRIZAN BIN ABDUL MAJID

NO KAD PENGENALAN : 600127 O5 5009

BANK  AKAUN : BANK SIMPANAN NASIONAL

AKAUN NO :0500 4410 0006 1324

ATAU

MAYBANK

AKAUN NO : 1551 3514 5285

MUHAMMAD DANIEL DURRANY BIN NORRIZAN


Kepada penderma penderma dari luar negara pembiayaian atau sumbangan bolih dibuat melalui Western Union menggunakan Nama Dan No. IC diatas dan diminta agar salinan resit atau bukti sumbangan dapat dipaparkan diwatsapp yang akan disediakan yang akan diumumkan kemudian.

Diharap para para sahabat sekalian dapat membantu saya dalam merealisasikan tujuan ini.
Semoga Allah SWT merahmati sahabat sahabat sekalian .

Amin.

Cahaya Al Majid.

# Inshaallah setiap hari selama 8 hari sehingga sebelum hari penamaan calon  dana yang terkumpul pada setiap hari akan dipaparkan diakaun watsapp .

4 comments: