Saturday 6 October 2018

THE PROMISED LAND : ADAKAH LANGIT TELUK KEMANG BERSERTA???

Bismillahhirrahmannirrahim.

HANYA MEMOHON TANDA TANDA DARI "LANGIT".

Adakah Anwar Ibrahim tidak yakin dengan majoriti bukan Melayu 53% di Parlimen Port Dickson? yang dikata akan menyokong, menyebelahi dan memenangkan beliau?
Atau adakah Anwar Ibrahim tidak yakin dengan watak watak 'besar" yang turut serta dalam kempen beliau dalam meyakinkan orang orang Port Dickson?
Atau adakah calon 'BEBAS" sebenarnya telah "menguggat " keyakinan diri Anwar Ibrahim dan kemnya?
Atau adakah calon PAS , Bebas Isa Samad mahupun  Bebas Saiful Bukhari telah berjaya 'meneutral"kan  atau 'berjaya menimbulkan keraguan' terhadap Anwar Ibrahim ?

Walauaapun yang cuba diusahakan olih Pakatan Harapan untuk menentukan keberadaan Dr Mahathir pada malam Isnin ini, hanya 'melihat dilangit' sebagai penentu.

Saya sebagai hamba hanya mampu 'berdoa' agar permohonan dimakbulkan Allah SWT agar kebenaran diterjemahkan secara nyata dan disaksikan olih manusia.

Tun M boleh pujuk pengundi
“Semalam pun Tun M buat merayu pengundi luar Port Dickson pulang mengundi, malah saya terima berpuluh mesej beritahu mereka akan beramai-ramai pulang mengundi.
“Justeru, jangan ambil mudah mesej pujukan Dr Mahathir itu,” katanya.
Antara yang bakal hadir ialah Presiden Parti Amanah Negara (AMANAH), Mohamad Sabu; Penasihat DAP, Lim Kit Siang dan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng.
Program akan diadakan berhampiran PD Gateway, Batu 6 , pada jam 8 malam, Isnin ini.

Cahaya Al Majid.

No comments:

Post a Comment