Tuesday 3 December 2019

THE PROMISED LAND : BANGSA CINA TAK PERNAH SIMPATI DENGAN PENGORBANAN ORANG MELAYU!!!

Bismillahhirrahmannirrahim.

Benar!!! Memang tak jadi hal pun bila penjilat Chin Peng membawa masuk secara senyap " abu mayat" Chin Peng tu, tetapi, sedarkan Mahathir mahupun pakar strategi Mahathir iaitu Kadir Jasin , apa hak dia nak mempertahankan isu " abu komunis" ni..

Tetapi kita ni yang anak anak Melayu yang merasa terkesan dengan isu abu chin peng ni, terutama bekas bekas Pejuang negara samada tentera mahupun Polis, anak anak mereka,.isteri mahupun yang terpaksa menjanda kerana terbunuh ketika berperang menentang komunis.

Mahathir rasa ke??? Bagaimana ahli keluarga yang terbunuh mahupun cacat anggota badan sehingga kini!!!.pernah ke Mahathir dan Kadir Jasin merasa kesengsaraan itu.. cakap besar bolih la..

Kau sedar tak,setiap kali pejuang ni masuk.hutan untuk menentang komunis, peratusan untuk mereka kembali kepangkuan keluarga amat tipis kerana bakal terkorban mahupun bakal tercerda anggota.
Tahu tak bagaimana gundah gulananya hati isteri isteri ini dan keluarga mereka bila dapat berita ada pejuang pejuang negara kena ambush??

Sedarkah kita semenjak Mahathir jadi PM ni, bahawa kebangkitan bekas pejuang serta pendukong komunis sudah semakin berani menonjolkan diri??serta mendabik dada??? Dan ada dikalangan mereka ini berjuang disebalik parti politik kaum Cina mahupun Persatuan persatuan mereka??

Kalau dizaman kerajaan dahulu, semua komunis ini kecut perut untuk bersuara mahupun menonjolkan diri mereka, tetapi, kini dibawah Mahathir yang sedang ditunggamg DAP, mereka semuanya bebas, sebebas bebasnya macam Anwar Ibrahim yang diampunkan kesalahanya.

Mereka bebas melakukan apa saja, ubah bintang di bendera,  tukar warna bendera, terbalikkan bendera, semuanya dilakukan secara terangan.
Berani ke Mahathir nak melawan taukenya DAP??

Tak.usah gebang lebih lah Mahathir mahupun PPBM???

Kalau hidung dah dicucuk DAP, faham faham saja la....semua takut sebab parti Bersatu hanya minoriti  atau standard "hama" saja dalam Pakatan Harapan je.

Menteri Dalam Negeri, Mahyiddin Yassin pula dah "kecut" untuk menegur DAP dan ahlinya dalam mempertahankan maruah "aruah aruah" anggota Polis.yang dibunuh komunis, maka, peringatan sajala jawapannya atau halalkan saja.perbuatan ahli atau bekas komunis dalam perjumpaan yang berlaku di Kajang mahupun diBanting tu. .habis cerita...bak.kata Mahathir..kisah Chin Peng tu kan kisah lama yang tak perlu diungkit lagi..let move on..

Kinu sudah sampai masanya..untuk anggota tentera mahupun  Polis.untuk tidak "menurut perintah" Kerajaan Mahathir..yang pro Komunis.

Kini ajenda ahli ahli mahupun bekas komunis bukan berjuang didalam hutan lagi tetapi perjuangan itu diteruskan melalui pertubuhan pertubuhan mahupun persatuan persatuan yang kita kenali sebagai Dong Zhow.

Persatuan inilah yang.paling kedepan dalam memperjuagkan hak hak sekolah Cina mahupun kepentingan.kaum Cina.

Kini sudah tiba masanya buat orang orang Melayu untuk bergabung dan bersatu hati dibawah Panji Panji Melayu yang bernaungkan Raja Raja Melayu atau Panji Panji YDP Agong dan bukan lagi bersama kerajaan tunggangan DAP atau Cina Komunis ini waima MCA ataupun MIC.

Cahaya Al Majid.





.

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete