Saturday 22 April 2023

THE PROMISED LAND : BULAN BULAN BENCANA BAKAL MENDATANG!

Terlebih dahulu diucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri . kepada semua pelawat Blog ini. Walaupun telah lama tidak membuat sebarang update namun dari post yang terakhir ternyata kini umat melayu sedang berantakan merebut kuasa.

Telah dijelaskan semuanya dan kini frasa tersebut sedang berjalan mengikut scriptnya.

Alhamdullilah.

Kini umat dunia sedang melalui proses pemilehan , siapa patut hidup.dan siapa perlu mati. 

Namun kini perancang utama sedang giat melakukan olahan terhadap bangsa didunia. Bangsa mana yang lebih di utamakan dan Agama mana yang lebih terkehadapan yang perlu dinyahkan dan dimalukan.

Bangsa Yahudi yang tidak habis habis berdendam terhadap umat Islam kini semakin rakus sifatnya tetapi disebabkan Amerika semakin hilang fokus dan mereka mula hilang cengkaman.

Kini kisah dunia tertumpu pada peperangan diantara Russia dengan Ukrain dimana Amerika adalah pendukong utamanya.  Namun sekutu Amerika iaitu negara negara Barat seperti United Kingdom, Jerman, Perancis serta beberapa lagi negara sekutu tidak secara terangan menyebelahi Ukraine.

Diburukkan lagi kini, ekonomi dunia berada pada kedudukan tidak stabil atau ekonomi tengah merudum. Bukan saja negara maju yang terkesan malahan negara membangun juga terkesan semuanya.akibat kesana Covid 19 yang direncanakan.

Pencetus Covid 19 menyangkakan.bahawa ekonomi mereka tidak akan terkesan tetapi sebaliknya pula yang berlaku.

Rantaian dari suntikan yang diberikan kepada penduduk dunia, kini, hampir pasti kebanyakkan manusia yang telah disuntik samada dua kali atau tiga kali, kebanyakkan mereka kini terdedah kepada berbagai penyakit terutama kegagalan jantung mahupun kegagalan diri melawan penyakit yang melibatkan paru paru. 

Kejayaan mereka menyuntik penduduk dunia dengan suntikan Covid 19, menyebabkab kebanyakkan negara dilanda kemeruduman ekonomi..itulah yang terjadi kini.

Bersedialah wahai penduduk dunia, kesan sampingan dari suntikan dua atau 3 kali Covid 19 bakal dilihat implikasinya selewat lewatnya August atau sebelum akhir tahun ini. Maka wahai penduduk dunia bersedialah untuk menerima lebih banyak lagi kematian yang yang disifatkan sebagai 'kematian mengejut".

Kepada dunia "air mata darahpun tidak berguna lagi".

Cahaya Al Majid.



No comments:

Post a Comment