Thursday 14 February 2013

PAS DIMAKAN 'ANAI-ANAI' ?JANGAN DIBIAR MEREPUT DAN MENYEMBAH BUMI

INILAH AKIBATNYA APABILA ANAI-ANAI MEMAKAN KAYU DARI DALAM" BEGITU JUGA DENGAN PAS: STRATEGI ORANG KAFIR AKAN BERJAYA MERUNTUHKAN KEKUKUHAN PAS SEKIRANYA 'SERANGGA' TERSEBUT TIDAK DI RACUN.  SERANGAN ANAI-ANAI KEPADA BATANG TUBUH PAS SUDAH MENJADI REALITI: SEDAR KE TIDAK??

Assalammualaikum.

Amat teruja hati sekalian umat PAS apabila melihatkan senario yang berlaku apabila bangsa asing berpusu-pusu menghadirkan diri diprogram mereka . PAS yang "dikatakan"  memperjuanglkan Islam sebagai teras perjuangannya pernah mendakwa bahawa sesiapa yang memileh  UMNO atau Barisan Nasional sebagai kafir dan sesiapa yang memangkah PAS akan dijanjikan 'syurga". Mungkin disebabkan 'janji" Pemimpin atau Mursidul Pas menjanjikan 'syurga" kepada semua orang termasuk orang kafir seperti India dan Cina, maka golongan ini teruja  untuk menyertainya mereka ke syurga ciptaan Pas.  Kini parti tersebut  mendakwa bahawa parti mereka  telah berjaya menarik perhatian 'umat India' dan Cina ini untuk bersama-sama memperjuangkan ajenda Islam dan menegakkan negara Islam 'acuan' Pas  dinegara kita  dan golongan ini telah merestui perjuangan mereka untuk  bersama -sama  didalam menegakkan Islam .

                                    


                                   Senario ini tidak pernah berlaku sebelum PRU 12                                

                                   
                        Apa yang terungkap dihati 'Apek' ini hanya Allah saja yang tahu

                                   

           Serampang dua mata ' sertai mereka dan hancurkan mereka" Itulah tujuan 'kafir"

                                   

"Wa tatak paduli, ini bendela boleh janji 'syulga' untuk saya Ma" Itu syulga "Tuan Guru sulah janji Ma"  'Olang Kapir sama Islam semua sama ma, itu 'syulga' Tuhan Allah, kita Cina sama India galenti masuk punya "

Tetapi PAS alpa dan terlalai dengan janji-janji manis yang diucapkan oleh pemimpin kafir. Tidakkah pemimpin PAS tterasa hati dengan kata-kata Pengerusi DAP iaitu Karpal Singh " langkah mayat saya dulu kalau mahu jadi Negara Islam".begitu juga dengan kata-kata Lim Guan Eng yang ingin samakan pengertian Allah didalam Bible sama dengan Allah didalam Al Quran.

Ingatlah wahai PAS, sekiranya anda ingin menegakan Islam dan memertabatkan agama Islam diMalaysia, berhentilah berpakat dengan kaum kafir ini, berdiri lah bersendirian, berjuanglah demi Islam dan Melayu, bertandinglah disemua Kerusi Parlimen di Malaysia, inshaallah, anda akan menang selesa, kerana Melayu tidak mempunyai pilihan lagi. Melayu kehausan Islam dan ingin 'berubah' arah. Tetapi sekiranya PAS berdegil serta enggan membuang 'ego' Ulama nya, maka, kali ini PAS akan kehilangan banyak wakilnya di DUN mahu pun Parlimen serta maruah PAS akan tercemar selamanya. Pas harus ingat bahawa 'umat kafir" yang bersama mereka ketika ini diibaratkan seperti 'anai-anai' yang pada akhirnya PAS akan dimakan secara perlahan-lahan dari dalam dan akhirnya tumbang menyembah bumi dan yang tinggal adalah bekas habuknya saja.

 'BERUBAHLAH DEMI KEBAIKAN UNTUK ISLAM DAN JANGAN NANTI NASIB DIUBAH  DISEBABKAN KEKUFURAN

Ikhlas dari :- Cahaya Al Majid

1 comment:

  1. Slm,

    Sangat2 menghinakan satu parti yg menjaja Islam,menjual bangsa utk kepentingan diri. Merendahkan bangsa & agama sendiri utk membodek cina & keling...btul2 hilang akal diaorang ni....

    ReplyDelete