Friday 10 February 2017

THE PROMISED LAND : DR MAHATHIR , BERANI. NAJIB CAM NA??

Bismillahirrahmanirrahim.

DR MAHATHIR DAH PALU GENDANG
NAJIB AKA UMNO NAJIB BERANI KE,???
                   SAHUT,,???

Pencacai pencacai serta pendedak pendedak UMNO saban hari melalak agar isu BMF serta kes Forex Bank Negara yang dikata dan dituduh bahawa Dr Mahathir aka Presiden UMNO dan Perdana Menteri ketika itu, disiasat kerana didakwa ada penyembunyian fakta . Itu yang didakwa oleh pendedak pendedak UMNO Najib .

KJ aka Ahli Parlimen Rembau @ Menteri Belia menyatakan bahawa Kabinet Najib ada membincangkan kedua dua isu tersebut namun sehingga hari ini belum ada lagi kepastian.

Yang hebat nya Dr Mahathir dangan suci hati , tiada bantahan langsung terhadap apa yang dibangkit kan oleh pemuda ,Kuda Tempang UMNO ini.. malahan menyuruh pula agar kes itu disiasat semula atau siasatan di Raja di adakan tetapi kata Dr Mahathir siasatan diraja juga perlu diadakan bagi mencari kebenaran tentang isu skandal 1MDB.

Kata Salleh Keruak tiada kesalahan langsung dalam 1MDB .

Olih itu kenapa perlu takut untuk skandal 1MDB disiasat. Berani kerana benar. Tetapi yang.Peliknya dapatan dari Jabatan Audit  kenapa pula di OSA kan?

Sekarang Dr Mahathir sudah membentang padang.untuk Najib aka UMNO Najib mahupun Pendedak UMNO untuk menyahut seruan tersebut.

Adakah UMNO Najib waima Pendedak UMNO berani untuk sama sama "berentak,' demi mencari kebenaran??

,# Najib berani ke?

                Cahaya Al Majid


No comments:

Post a Comment