Wednesday 5 July 2017

THE PROMISED LAND: KENAPA NAJIB TAK NAFI

Bismillahirrahmanirrahim.

Selama mana dakwaan ini hendak disenyapkan?

DOJ mendakwa bahawa dana USD 620 juta yang diterima dan dikreditkan keakaun peribadi Najib yang didakwa sebagai "derma" dari Pak Arab dan didakwa olih Najib bahawa dana tersebut telah dipulangkan tetapi didakwa olih DoJ bahawa "derma yang dipulangkan" itu sebenarnya diberikankan kepada Jho Low.
Apa komen Najib dan pembesar UMNO?

DoJ mendakwa Najib membuat pembayaran sebanyak RM9.5 juta kepada peguam Shafiee Abdullah. Kenapa tiada penafian dari Najib. Untuk apa dan kenapa?

DoJ.sekali lagi mendakwa Najib membayar pula Ketua Perisikan Tentera sebanyak RM7 juta. Dan kenapa pula Najib perlu membayar?

Kalau semua ini adalah "fitnah" seperti yang didakwa UMNO mahupun BN ataupun pemimpin kerajaan, maka, saman kepada pihak yang mendakwa adalah satu kewajipan.

Cahaya Al Majid.

1 comment:

  1. Kalau "fitnah" memang najib tak jawab atau tak saman.

    Kebetulan ada lebai subsidi tolong jawabkan, lebai jahil kata Mujahid Yusuf Rawa..

    Dah penat juga kita bercakap, elok juga memerhati satu demi satu, apa yang mereka semai, itulah yang mereka dapat sekarang ini..

    Kena ada keyakinan rakyat boleh menilai, di peringkat akar umbi ahli umno, saya lihat mereka sudah betsuara cuma tidak lantang takut diambil tindakan.

    Jika ahli umno sudah ada kesedaran, sudah tentu yang bukan ahli, lebih celik.

    ReplyDelete