Friday 16 October 2020

THE PROMISED LAND: RAHSIA 22 TAHUN PERJALANAN HJ KAMARUDDIN DILUAHKAN

 Bismillahhirrahmannirrahim.

Alhamdullilah, syukur kehadrat Illahi yang masih menyimpulkan ikatan persahabatan sesama.kami, walaupun berjauhan namun sejarah perjalanan tetap terpahat dihati dan sanubari.

Hanya Allah SWT saja yang mengetahui hakikat sebenar tujuan perjalanan kami yang diikat Allah SWT melalui penghijrahaan beberapa orang bukan Islam yang mengambil Allah SWT sebagai Tuhan diwaktu perjalanan ini bermula.

Watak yang disebut iaitu Hi.Kamaruddin merupakan watak yang terawal menyaksikan keajaipan Allah SWT melalui penghijrahaan saudara Simon dan anak anak iaitu John dan Andrew, Amin Peter Carlos dan keluarga iaitu Alice atau Nora dan anaknya Ashley, Lili Bartholomew yang nama Islamnya Mariam by Abdullah dikuti olih Joshua atau yang mengabdikan nama Mohd Fitri sebagai nama Islamnya ,Don Frasier yang mengagungkan nama Yaakub dalam dirinya berserta Ronnie yang dipilihnya untuk melakukan ziarah ke Mekah.

Perdengarkan sendiri pengakuan miracle dan petunjuk yang dialami Hj Kamaruddin dalam menempuhi Perjalanan Kisah Benar Cahaya Al Majid.

Ikuti dipenjelasan Hj Kamaruddin di U Tube Cahaya Al Majid.

Semoga Allah SWT merahmati semua.yang mendengar nya. Amin.

Cahaya Al Majid.




No comments:

Post a Comment