Sunday 26 March 2017

THE PROMISED LAND: HANYA PERLU RM500,00O DAN GAJI BULANAN RM10K . KERAKYATAN BAKAL DINIKMATI??

Bismillahirrahmanirrahim.

"DUIT CHINA BOLEH BELI APA SAJA"

Hanya perlu membawa tunai USD 125 Ribu dan bukti pendapatan bulanan sebanyak USD 3300 sebulan , maka mereka layak untuk memiliki hartanah dinegara ini. Itu adalah harga buat warga asing untuk memiliki atau membeli hartanah atau kediaman dinegara ini.

NegaraKu pasti tergadai. Murah teramat murah untuk warga asing untuk menikmati keselesaan hidup yang ditawarkan Melayu UMNO kepada warga asing.

Duit , duit, duit itu yang mereka nampak.

Kemaslahatan bangsa dan maruah negara yang dipertahankan dari serangan dan idealisme Komunis serta  penjajahan British rupa-rupa nya hanya retorik buat Kerajaan Melayu UMNO.

Pemilikan serta penempatan semula bangsa asing terutama Cina dari Tanah Besar China mula berantaian sejak beberapa lama berulang lagi.

Semua ini adalah hasil dan usaha gigih Pemimpin Melayu UMNO yang dilakukan tanpa kerelaan majoriti Bangsa Melayu dibumi ini.

Pengimportan Cina dari China yang sememangnya dihalalkan oleh UMNO tanpa mengira kesan kepada Melayu peribumi telah dijadikan mata pencarian buat kewangan negara ini.

Tanpa senjata ,tanpa tentera dan tanpa kekerasan , warga Cina Komunis berjaya memiliki tanah  bumi ini tanpa sekatan memadai hanya dengan DUIT .

Walaupun satu masa dahulu Kerajaan Melayu yang diperintah UMNO inilah yang beriya iya memerangi Cina Komunis dengan menghulurkan nyawa tentera Melayu dan ada diantara nya terkorban atau cacat namun kenangan ngeri itu terpadam atau terhapus gara gara duit dari China.

Dan itulah kehebatan Kerajaan Melayu UMNO.

Dan kini dengan keterdesakan Kerajaan Melayu UMNO dan BN yang menanggung hutang yang berbillion dollar kerana salah takbir urus dan menyebabkan nilai matawang merudum maka duit Cina Komunis dilihat sebagai penyelamat.

Bukan hanya duit yang Cina Komunis hulurkan malahan hartanah, peluang perniagaan dan membina pulau buatan juga diberikan hak kepada Cina Komunis untuk dipenuhkan dengan bangsa mereka.

Hebat hebat Hebat Melayu ini.

Dan yang paling hebat "KERAKYATAN" juga pasti mereka miliki apabila duit berlori-lori dari Cina Komunis mampir dihadapan pintu Putrajaya.

 Melayu marhean hanya layak melihat saja apabila "kelacuran" ini diberlaku didepan mata.

Berserah kepada Allah SWT tanpa melakukan apa apa  adalah jawapan mereka.

             Cahaya Al Majd


No comments:

Post a Comment