Tuesday 18 July 2017

THE PROMISED LAND: ANNUAR MUSA MULA JAJA CERITA DONGENG PAK KADUK NYA!!!

Bismillahirrahmanirrahim.

Sentimen menakutkan Melayu, konon konon DAP akan perintah negara jika BN kecundang .

Hahaha...Nak tergelak pun ada!!!

Pemimpin UMNO dah mula main sentimen perkauman lagi. Takut hilang kuasa.

Kerana takut menerima kekalahan kini mereka dah mula mainkan isu Perdana Menteri dari DAP sebagai senjata perang saraf terutama kepada orang Melayu.

 STATEMENT dari beberapa Pemimpin UMNO antaranya Ismail Sabri dan Annuar Musa yang sedang disiasat dibawah penyalah gunaan kuasa semasa "jadi tauke MARA" mula menggunakannya segala daya dan usaha cuba menakutkan nakutkan orang Melayu.

Mungkin Pemimpin UMNO dan saf Najib ini lupa kot bahawa mereke merasakan bahawa benteng terakhir orang Melayu adalah UMNO ataupun Kerajaaan yang. Hahaha...

Itulah kebingaian Pemimpin UMNO ni.

Raja raja Melayu yang berperlembagaan merupakan benteng terakhir Melayu. Siapa berani nak memperlekehkan Institusi ni .

Waima sesiapa pun tidak akan berani merubah nya. Cuma sekarang ni Raja Raja Melayu cuma lihat apa permainan parti politik. Itu saja.

So untuk menakutkan otak dan hati Melayu seperti 20 tahun dahulu , sudah tak berkesan dah.. hoi.  Awek Kelate..mu Denge tok??

Parti mereka dah mula ditolak rakyat terutama orang Melayu dan penerimaan rakyat terhadap Pakatan Harapan sudah menampakkan rating yang baik dari semua lapisan masyarakat samada Melayu, India, Cina serta suku.kaum dibumi Kenyalang dan bumi dibawah Bayu maka, sentimen menakutkan orang kampung konon negara bakal dipimpin yang ber Perdana Mennteri kan dari DAP mula disumbat telinga orang Melayu.

Sedarlah. Rakyat bukan senang untuk dibodohkan lagi cuma segelintir saja yang sanggup menjual diri , pegangan agama serta keluarga  demi tembolok sendiri saja yang sanggup menelan apa yang dimuntahkan olih UMNO ni.

Kau jajalah kemana pun tapi pada hakikatnya penerimaan rakyat terhadap perjuangan yang dirangka Pakatan Harapan dibawah Mahathir amat jelas dan terang.

Walaupun Mahathir dituduh pemimpin UMNO dengan berbagai versi tetapi beliau tidak pernah didakwa dimana mana mahkamah pun samada dalam negeri mahupun luar negara .

Yang kedengaran dan nyata kini begitu ramai dikalangan pemimpin UMNO terlibat dengan penyalahgunaan kuasa dan rasuah.  Sana sini mengatakan dan yang.sedang disiasat dan ada.yang didakwa..Ada pulak tu dilabelkan sebagai MOI DENGAN KES 1MDB dan macam macam lagi.

Olih itu perlu kah kita takut dengan mainan politik yang mendakwa DAP jadi Perdana Menteri???

Kalau DAP tu lebih berintegriti dan lebih Islam dari perangai Pemimpin UMNO yang mengaku Islam tetapi menyamun dan menyusahkan rakyat yang diperintah , apa ada hal..

Rakyat ok je...

Cahaya Al Majid




No comments:

Post a Comment