Monday 17 July 2017

THE PROMISED LAND: MRT TU CENDERAHATI BUAT RAKYAT ATAU...

Bismillahirrahmanirrahim.

ATAU CEDERA PARAH UNTUK POKET RAKYAT???

Amat bangga Najib dan gerombolan KLEPTROKASI nya mengatakan bahawa projek MRT yang siap lebih awal 14 hari dari jangkamasa yang dijanjikan.
Peergh.....Siap perli lagi...

Tetapi dalam keghairahan Najib dan gerombolan bersorak keriangan .. tup tup terpacul dari mulut Salleh Keruak ( menteri jalan belakang ) dari Sabah , " projek terlebih belanja'.
Hahaha... harga terlebih mahal???

Inilah yang dikata tiada satu pun projek dibawah kerajaan BN pimpinan UMNO ini benar benar telus dan ikut perjanjian. Ada saja perbelanjaan luar jangka.  Dari dahulu sampai sekarang , tak pernah berubah!!!

So rakyat,. Maka bertambah lah hutang yang di longgokkan olih KLEPTROKASI Najib  dan UMNO untuk rakyat negara ini melunaskannya..Demi nak memuaskan hati Presiden UMNO.

Peergh...RM21 billion hutang menanti..Tak campur lagi hutang 1 MDB RM 50 billion yang dirakyatkan...Termasuk lagi hutang Felda dari FGV, yang peneroka nya sedang kelemasan dan tinggal " nyawa nyawa ikan", apa nak jadi??? Wahai rakyat ???

Timbul pulak STATEMENT dari Nik Abduh..Supaya rakyat tidak fitnah pemerintah??? Mang aai..

Siapa.fitnah siapa?? Adakah rakyat fitnah Pemerintah??
Kalau dah hutang berlambak lambak,projek rasuah sana sini, cukai tak pernah berhenti, luar negara dedah sana sini KLEPTROKASI 1MDB, bikin filem berahi, beli beg harga melebihi harga sejuta babi, shopping sana sini bawal balik berguni guni, tak ingat dunia ke?  rakyat kat bawah hidup macam nak mati...Sekarang ni bunuh diri kerana kesusahan berpunca.. Kerajaan KLEPTROKASI..Salah siapa??

Rakyat yang bodoh dan yang buta hati??

Kalau dibiarkan lagi..Semua mati!!!
Mati tak makan, mati tak berduit, mati tak dapat kerja.

Jangan sampai sistem mati!!!?

Cahaya Al Majid


No comments:

Post a Comment