Friday 21 July 2017

THE PROMISED LAND: INDIA MUSLIM JADI MELAYU SO....

Bismillahirrahmanirrahim.

INDIA MUSLIM DAH BOLIH JADI AHLI UMNO.

Demi untuk menyelamatkan "tengkok" dan demi untuk menyelamatkan UMNO dan BN dari karam pada PRU 14, Najib dengan senang hati menghulur status Melayu kepada kaum India Muslim.

Hahaha..Sekarang.ni dah berlambak India Muslim dinegara ini dan kebanyakkannya menguaahakan  Restoran yang dikenali olih warga tempatan sebagai Restoran Mamak .
walaupun warga yang bekerja di restoran tersebut merupakan  rakyat India yang beragama Islam.

Pemilik atau pengusaha Restoran mahupun pemilik gedung Mydin dan juga tuan punya gedung Jakel mahupun pemunya kedai Emas Habib Jewels semuanya bolin mengaku Melayu kini. Sebab Melayu Bugis dah mengesahkanya.

Kini UMNO dibawah Najib telah banyak merubah landskap identiti bangsa .

Ini semua dilakukan kerana mahu menghalalkan India Muslim ataupun India Mua'alaf yang memegang jawatan penting di sektor Kerajaan terutama KSU dan KSP nya dari dipertikai oleh orang Melayu.

Mungkin bagi diri Najib hak menentukan siapa Melayu dan sebaliknya berada ditangan UMNO dan BN. Tetapi beliau lupa bahawa dalam perlembagaan hak hak dan takrifan tentang Melayu sudah pun dijelaskan.

Adakah Najib mahu merubah Perlembagaan negara mengikut selera dan kemahuannya???

Atau adakah Najib juga mahu mentakrifkan yang bakal cucu nya dari anak beliau yang berkahwin dengan jejaka Khazakhstan itupun akan diberi status Melayu juga??

Nampaknya untuk menjadi Melayu bukanlah perkara yang mustahil lagi dizaman Najib ini. Sesiapa pun bolih.

Sedarlah!!! Bangsa Melayu akan merempat dibumi sendiri tetapi Melayu yang baru mengikut takrifan Najib , UMNO dan BN bakal mendapat ganjaran seperti mana Cina menolong bangsa nya sendiri dan Melayu baru ini juga pasti memukat apa yang ada dibumi ini.

Kepada bangsa Melayu atau Bangsa Meem, bangunlah, tentangmahupun dan turunkan Najib , UMNO dan BN ini dari persada kuasa.

Lagi lama dibiarkan bertambah rosak semuanya.

Adakah Raja Raja Melayu akan membiarkan takrifan bangsa ini diputuskan olih Najib, UMNO dan BN ini???

             Cahaya Al Majid

No comments:

Post a Comment